Biotek-virksomheden Amgen, software-virksomheden VMware, den finansielle virksomhed PayPal og industri- og teknologi-giganten General Electric.

Det er ikke bolsjebutikker, det danskejede digitale bureau Vertic har kunne føje til kundelisten hen over sommeren, og det er bureauets grundlægger og adm. direktør Sebastian Jespersen naturligt nok rigtig godt tilfreds med.

- Det interessante og glædelige er, at kunderne er landet på tværs af vores fire kontorer, og det at vi kan imødekomme de høje krav, sådanne kunder stiller, understreger vores styrker og kompetencer globalt og lokalt, siger han.

Om General Electric fortæller Sebastian Jespersen, at virksomheden tidligere i år valgte LinkedIn som deres social platform, og at det nye samarbejde netop tager udgangspunkt i Vertics LinkedIn-ekspertise.

Vertic blev sidste år, som et af meget få bureauer globalt, valgt som officiel LinkedIn-udviklingspartner - og har i øvrigt udviklet LinkedIn-baserede kampagner for eksempelvis Vestas og Microsoft, som både har givet global genlyd og skabt flotte resultater.

- Aftalen er lavet med GE corporate og giver os adgang til alle GE-forretningsenheder globalt. Første projekt, som er med GE Healthcare, bliver lanceret om to uger, og der er allerede nu en lang række andre projekter i pipelinen, fortæller Sebastian Jespersen.

Senest har Vertics satsning med at åbne kontor i Singapore vist sig at være en succes.

Før sommeren fik bureauet Agency of Record-status hos medicinal-giganten GSK, og fornylig valgte den finansielle virksomhed PayPal Vertic som deres digitale bureau for udvalgte markeder i Asien.