Oliver’s Petfood, der er Danmarks største onlineshop for hunde- og kattemad, har fundet sig et nyt reklamebureau.

Det drejer sig om Republica, der har fået til opgave som fullservice-bureau at videreudvikle Oliver’s Petfood online og styrke kendskabet til brandet.

Forud for opgaven lå en bureaukonkurrence, som tre bureauer deltog i.

- I udvælgelsesprocessen hæftede vi os især ved, at Republica er et fullservice-bureau med en velforankret, integreret kommunikationstilgang kombineret med en meget stærk forretningsforståelse og et solidt kendskab til de relevante platforme, lyder det fra Dorte Kjær, adm. direktør for Oliver’s Petfood, om bureauvalget i en pressemeddelelse.

Republica skal bl.a. stå for en responsiv optimering af webshoppen, som skal øge den samlede konvertering.

Derudover skal Republica fungere som løbende strategisk og taktisk sparringspartner for Oliver’s Petfood samt have hånd om eksekveringen.

- Både fagligt og ambitionsmæssigt er vi et godt match. Og vi er ekstra glade for, at det er en kunde med stor forståelse for samspillet mellem online og offline kanaler. Oliver’s potentiale er stort, og vi glæder os til at indfri det sammen med dem, siger Lars Henrik Larsen, der er digital direktør i Republica.