Thomas Crowther er ny Account Director hos Saatchi & Saatchi. Han får ansvar for bureauets kunder inden for sundhedsområdet.

Det oplyses i en pressemeddelelse, hvor det videre fortælles, at ”ansættelsen kommer i forlængelse af forårets sammenlægning af de to danske Publicis-ejede reklamebureauer, Saatchi & Saatchi og Reputation.” 

Ved sammenlægningen af de to bureauer under Saatchi- brandet understregede adm. direktør Annette Piilgaard, at begge styrker skulle føres videre i den nye konstellation. 

- En af de mange gode ting, vi har fået tilført det danske Saatchi-kontor i sammenlægningen, er et specialiseret team, der har opbygget et indgående kendskab til sundhedskommunikation over en lang årrække. Det er et område, vi investerer i, og det første skridt er ansættelsen af Thomas, siger adm. direktør Annette Piilgaard i meddelelse.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Thomas Crowther, der kommer fra McCann, fortæller i meddelelsen, at ”vi ser lige nu nogle virkelig spændende skift i sundhedskommunikation, og der opstår hele tiden nye muligheder for at engagere både sundhedsprofessionelle og patienter.” 

- Det er helt tydeligt, at vores målgrupper i stadig højere grad er digitale indfødte, og det åbner nye områder op for vores kunder, siger han i meddelelsen.

Thomas Crowther fortsætter: 

- Det er ikke for meget at sige, at hele vores syn på sundhed er under forandring. Patienter og behandlere er bedre informerede og mere engagerede end nogensinde før, og det betyder også at behovet for tilgængelig og relevant kommunikation er tilsvarende stort. Det er virkelig spændende at få lov at arbejde med vores kunder i deres transformation til en ny tempofyldt og omskiftelig virkelighed. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.