Spilleselskabet LeoVegas, der trådte ind på det danske marked for to år siden, har netop afsluttet en sondering af det danske mediebureaumarked.

Den endte med et valg af Vizeum, i det Julia Piorowski, marketing manager for LeoVegas i Danmark, i en pressemeddelelse betegner som et stærkt og bredt felt.

- LeoVegas har kun været på det danske marked i to år, men successen har været til at føle på. Med skiftet fra udfordrer til ledende aktør på markedet, har vores behov ændret sig markant, og derfor har vi ledt efter et bureau, der har kompetencerne til at hjælpe os med at vinde yderligere markedsandele, siger hun.

- Blandt flere udmærkede bud formåede Vizeum at skille sig ud med forståelse af markedet, LeoVegas brandet og de udfordringer og muligheder, fremtiden byder på. Og naturligvis et set-up og team der kan indfri vores potentiale, fortsætter Julia Piorowski.

Vizeum siger ved årsskiftet farvel til Danske Licens Spil, der efter syv års samarbejde rykker til GroupM. Og det glæder naturligvis Kristian Koch, Vizeums Managing Director, at man også har en stor spilannoncør i bureauet efter nytår.

- Vi er rigtig glade for at kunne byde LeoVegas velkommen ombord hos Vizeum, og vi glæder os til at bringe vores store erfaring fra spillebranchen i spil sammen med hele LeoVegas-teamet, siger han.

Vizeum er en del af Dentsu Aegis Network og tæller 30 medarbejdere på kontorer i København og Aarhus.