Et nyetableret bureau - Working Minds – skal sikre Spring-gruppen et nyt og stærkere tilbud til kunderne på MarTech-fronten.

Bureauet er stiftet som et joint venture mellem to tech-specialister, Henrik Jochumsen og Karen Hørlyck, og Spring-gruppen, der i dag bl.a. rummer bureauerne Agency Spring og Zupa.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Og målet er at tappe ind i den stigende efterspørgsel på stærke, gennemtænkte marketing automation-løsninger.

- Alt for mange virksomheder går glip af det fulde udbytte af deres automation-platforme, fordi de ikke kender alle mulighederne. Det er vores klare ambition med Working Minds at ændre det billede, siger Henrik Jochumsen, CEO i Working Minds i en pressemeddelelse. 

Flytter ind hos Zupa

Henrik Jochumsen udgør sammen med Karen Hørlyck den teknisk tunge del af Working Minds.

De har begge en fortid på det digitale bureau Dwarf, hvor Henrik Jochumsen gennem 15 år har været udviklingschef og involveret i udvikling af løsninger og drift i Amazon Web Services, mens Karen har arbejdet som Marketing Automation Specialist. 

Og netop den tunge tekniske viden gør Working Minds til et særdeles attraktivt kort for Spring-gruppen, mener Peter Enevoldsen, der er digital direktør i Zupa - Spring-gruppens digitale ben i København, hvor Working Minds også kommer til at bo rent geografisk: 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Marketing automation fylder mere og mere i vores forretning. Vi vil nu i højere grad kunne hjælpe vores kunder fra strategi og kreativ eksekvering til teknisk implementering, siger han og tilføjer:

- Med Working Minds skaber vi et marketing automation power house – og det kommer kunderne til at kunne mærke.

Spring-gruppen ejer omkring 20 procent af Working Minds, resten ejes af Henrik Jochumsen og Karen Hørlyck.