Selv det største danske verdensnavn kan komme til kort i Kina, og det er netop, hvad der sker for Mads Mikkelsen, da han i kampagnefilmen bliver inviteret til fest sammen med den lokale stjerneskuespiller Deng Lun.

Sådan lyder det fra Motor Agency, der står bag en ny kampagne for JACK & JONES i Kina.

Filmen "No Dresscode?" er således en del af en større kampagne, hvor superstjernerne Mads Mikkelsen og Deng Lun folder sig ud for det danske tøjmærke i Kina. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Mads er kæmpestor i Kina. Ved en nylig butiksåbning hvor han deltog, kiggede 110 millioner med på Weibo (socialt medie, red.) dagen efter. Deng Lun er en af de helt store kinesiske skuespillere med 33 millioner følgere på selvsamme Weibo, siger Flemming Thomsen, CEO hos Motor Agency, i en pressemeddelelse. 

Han fortsætter: 

- Så det er virkelig et dream team, vi har at gøre med. Det er super spændende at arbejde med en ambitiøs kunde, som sætter barren så højt. Kampagnen er den foreløbige kulmination på et fem år langt samarbejde med JACK & JONES Kina.

Bureauet oplyser, at filmens handling udspiller sig på et luksushotel bygget til lejligheden. Det er sket på et studie lige udenfor Beijing, mens Motor Agency har aktiveret bureauets netværk i det kinesiske produktionsmiljø for at ”få samlet de bedste folk til opgaven.” 

TAG MED DANSK MARKEDSFØRING PÅ STUDIETUR TIL SHANGHAI

Filmen er udviklet og produceret af Motor Agency, og Johan Stahl har instrueret. Filmen er skudt i Beijing, hvor den prisvindende fotograf Werner Maritz, som blandt andet har Star Wars på cv'et, har været bag kameraet.

Se reklamen herunder...