Den norskejede supermarkedskæde Meny er på vej i luften med en ny kommunikationsplatform under overskriften ”Mad skal være et eventyr” i Danmark.

Kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen siger i en pressemeddelelse:

- Vi har satset rigtig stort med den nye kommunikationsplatform, som vi glæder os meget til at se, hvordan danskerne tager imod.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Den nye kommunikationsplatform ”tager afsæt i Menys værdier om at få danskerne til at genopdage kærligheden til maden og ikke mindst madlavning”, som det formuleres i pressemeddelelsen.

Et nyt og gammelt bureausamarbejde

I 2015 blev Eurospar- og SuperBest-butikkerne omdannet til Meny, og siden 2016 har Envision været bureaupartner.

Nu udvides samarbejdet til også at omfatte Anew, der er er strategisk, kreativt leadbureau på opgaven.

- Vi har fundet en god opskrift på, hvordan vi to bureauer i samspil bringer mest mulig værdi til kunderne, og dermed har vi fået det fundament, der skal til for at løfte store opgaver som den for Meny, siger Mads Duzenius Christensen, CEO for Anew.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Hos Meny ser marketingchef Tina Bagge Larsen også frem til det nye samarbejde:

- Vi har valgt Anew/Envision på evnen til at forstå vores forretning, vores købmænd og de muligheder og udfordringer, som vi står med i markedet. Derudover har de vist løsninger på et meget højt kreativt niveau, siger hun.

Se Menys nye reklamefilm herunder: