Efter VM-guld: Bank satser igen på TV og content-kombi
Santander Consumer Bank fortsætter med at kombinere TV-reklamer og content efter guld ved content-VM. Se ny reklamefilm her.
06. november 2019Santander Consumer Bank fortsætter med at kombinere TV-reklamer og content efter guld ved content-VM. Se ny reklamefilm her.
06. november 2019Den danske miljøorganisation og Carlsberg-partner, Plastic Change, har vakt international opmærksomhed med en ny film om plastik-forurening af verdenshavene. Filmen er instrueret af et af Bacons unge talenter.
01. november 2019Den nye reklamefilm fra Jensens Bøfhus med titlen ”Tid til at være sammen” får kritiske ord med på vejen af marketing-ekspert: Nu svarer kædens direktør.
31. oktober 2019Den nye Opel-kampagne, hvor fodboldspilleren Nicklas Bendtner medvirker, høster roser fra flere sider.
21. oktober 2019Fodboldspillerens skandale-sager bruges aktivt i ny kampagne for Opel.
21. oktober 2019Netop nu går Forsvaret i luften med en kampagne, der skal få endnu flere ”våbenføre” mænd og kvinder til at overveje at springe i trøjen. Bag kampagnen står Advice.
11. oktober 2019Et mindre bureau spillede en nøglerolle i det content marketing-arbejde, der førte til én af Carlsbergs tre sejre ved Årets Rambuk.
10. oktober 2019Det Kriminalpræventive Råd, der i sidste uge vandt en Rambuk-statuette, får en ung målgruppe til at tale om et svært emne med ny kampagne.
09. oktober 2019Forsikringsselskabet Codan nåede ikke blot bredt ud med en køreprøve-kampagne, men boostede også salget.
26. september 2019Fire naturorganisationer gik sammen om en kampagne for at redde havet omkring Danmark. Velux Fonden støttede, Mensch eksekverede – og nu har miljøministeren inviteret til dialog om kampagnens forslag.
24. september 2019Circle K og Børns Vilkår lancerede i slutningen af 2018 en Børnekaffe-kampagne for at rejse en million kroner, så BørneTelefonen kunne holde længere åbent. Det lykkedes.
13. september 2019”Pølsepresser du?”, lyder spørgsmålet i en ny anti-alkoholkampagne, der slet ikke nævner alkohol. Nikolaj Lie Kaas har instrueret hovedfilmen, som du kan se her.
10. september 2019Pop-fænomenet Gulddreng genopstår i en ny kampagne for Økologisk Landsforening, som Envision står bag. Se og lyt med her.
30. august 2019Arbejdernes Landsbank går nu på TV med en reklamefilm, hvor mandlige og kvindelige spillere står sammen. Se med her...
26. august 2019En ny kampagne, skabt af bureauet Mensch for fire natur-organisationer - og støttet af Velux Fonden - skal redde havet omkring Danmark. Frederik Preisler fortæller her om tankerne bag. Se også kampagnefilmen, der får premiere i aften.
21. august 2019Delebilstjenesten GoMore har søsat en flydende elbil i Københavns Havn for at gøre opmærksom på sig selv og fordelene ved at deles om ressourcerne.
19. august 201988 millioner mennesker har set den seneste momondo-reklame, hvor 61 mennesker fra hele verden lægger ryg til én sammenhængende tatovering. Skaberne deler nu tankerne bag kampagnen.
12. august 2019En dansk aktivering af Audis partnerskab med Amager Bakke, CopenHill, har fået massiv opmærksomhed verden over.
06. august 2019Danskerne ser knap så lyst på fremtiden som tidligere. Den udvikling vil Carlsbergs ciderbrand Somersby vende med en opsang leveret af musikeren Wafande. Se og lyt med her.
01. august 2019Hvad kendetegner verdens mest effektive reklamekampagner? Det har det britiske medie- og analysehus WARC tre bud på.
31. juli 2019