- Dansk Markedsførings mange aktiviteter, herunder vores kurser, konferencer og nylancerede netværk, er naturligvis markant udfordret af den nuværende situation. Vi har derfor valgt at benytte os af lønkompensationsordningen, hvor vi i rotation sender udvalgte medarbejdere hjem, siger Thomas Wahl, der er foreningens adm. direktør.

Han tilføjer:

- Det er en model, der gør, at vi kan holde hånden under foreningens fortsatte drift i en svær tid samtidig med, at vi kan planlægge efterårets aktiviteter. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Dansk Markedsføring har udskudt en række arrangementer på grund af corona-pandemien, men nye initiativer har også set dagens lys.

Der afholdes eksempelvis et GDPR-webinar, et webinar om mindset og et webinar om e-commerce, hvor Michael Gade, marketingdirektør i JYSK, Hanne Vorre, E-Business and Omnichannel Director, JYSK, og Peter Boris Kreilgaard, Head of Marketing, coop.dk, vil dele ud af deres erfaringer.

Thomas Wahl fremhæver, at det er i krisetider, at marketing skal stå sin prøve:

- Og netop nu har vi mere end nogensinde brug for hinanden. Så herfra skal lyde en opfordring til at stå sammen om at blive bedre, så vi sikrer en ny udvikling og stærke kompetencer både nu - og i fremtiden. Vi kan ikke i hvert fald ikke vente med at igen at kunne samle branchen på kryds af tværs af vores mange aktiviteter, siger Thomas Wahl. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.