Det bliver det digitale konsulenthus IMPACT og Salesforce-platformen, der sammen skal bygge hummels nye, globale platform, som skal sætte skub i væksten de næste tre år.

Det oplyses i en pressemeddelelse.

Videre i meddelelsen hedder det, at det fremgår af ”hummels 2023-strategi at selskabet skal vækste fra en til to milliarder kroner i perioden 2017-2023, og væksten skal i høj grad komme fra digitalt.” 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Mens Salesforce Commerce Cloud skal konsolidere kundedata og give hummel et 360 graders indblik i kunderne, skal IMPACT understøtte vækstrejsen teknisk, visuelt og strategisk, oplyses det.

Ifølge meddelelsen bliver den nye platform i første omgang implementeret på syv europæiske markeder i foråret 2020. Derefter ”sparker hummel døren ind til det globale marked,” hvor man især har ”store ambitioner”, når det handler om markeder som det indiske, amerikanske, det asiatiske samt markederne i Mellemøsten og Nordafrika.

- Vi har set et stort potentiale i flere vækstmarkeder, hvor hummel fremover skal være til stede digitalt såvel som fysisk. Det stiller store krav til vores omnichannel-indsats, hvis vi skal indfri vores vækstambitioner, siger Lau Vesterdal, der er Chief Digital Officer hos hummel, i pressemeddelelsen.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.