Hvor gode er de digitale bureauers egne websites egentligt?

Det vil vi gerne have svar på, og derfor beder vi dig om hjælp til en lille test, der bl.a. skal kortlægge, om de dygtige digitale bureauer selv tager den net-medicin, de dagligt ordinerer virksomheder og brands.

Vi tager udgangspunkt i seks digitale bureauer, som vi anser for at være i absolut dansk topklasse. Det drejer sig om – i tilfældig rækkefølge:

  • Magnetix
  • AKQA Danmark (Det tidligere DIS/PLAY)
  • Novicell
  • Hello Great Works
  • Hello Monday
  • Valtech

Undersøgelser af denne slags bliver til, når man træffer nogle valg, der naturligvis kan diskuteres.

Men vi tror på, at hvis brugerne møder et digitalt bureau via dets website, får de et godt indtryk af, om bureauet lever op til egne råd om brugervenlighed, åbenhed, lethed, tilgængelighed, overskuelighed osv.

Det er ikke den Den Store Sandhed om de digitale bureauers hjemmesider, vi søger, men mere banalt om bureauerne i praksis kan levere det, de præker. Og det er ikke kun dem, vi kigger på.

Vi har allerede testet reklamebureauer, og vi fortsætter til mediebureauer og kommunikationsbureauer efter de digitale bureuaer. Herefter går vi ud i markedet og tester andre erhverv.

Vi håber, du synes, at denne lille leg giver mening, og at du vil bruge de 5-8 minutter, det tager at bidrage. 

UserGap, der er vores samarbejdspartner på testen, giver i øvrigt 50 pct. rabat til alle, der deltager, hvis de efterfølgende vil bruge UserGap.

Klik på dette link for at starte testen