Med otte nye netværk giver Dansk Markedsføring nu foreningens medlemmer nye muligheder for at udvikle sig sammen med andre.  

Et af netværkene er Branding, og det er Eva Lundgren, Group Marketing Director, BC Hospitality Group, der er netværkschef.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Marketings største udfordring i 2020, når det handler om branding er?…

- …todelt. For det første er der brugt rigtig mange ressourcer på digitale marketing-initiativer i virksomhederne - datahåndtering, automation, insourcing og så videre - i de senere år.

- Det har haft den konsekvens, at det langsigtede brandingarbejde mange steder er blevet underprioriteret. For det andet har branding det svært i en tid, hvor kortsigtet, taktisk kommunikation fylder utroligt meget.

Hvad kan du med din baggrund og karriereforløb bidrage med?

- Jeg bidrager først og fremmest med min passion for branding og med min iver efter at bevise, at der er en klar kobling mellem god branding og øget salg. Det beviste vi, da jeg var hos Spies med eksempelvis Do it for…-trilogien, der ikke blot vandt kreative priser, men også flere effektivitetspriser.

Hvorfor er der brug for det netværk, som du står i spidsen for?

- Det har næppe nogensinde været vigtigere at fokusere på branding end i en tid, hvor taktisk kommunikation fylder alt for meget derude. Det er vigtigt, at det gode brandingarbejde får en ny og markant stemme, så virksomhederne får øjnene op for, hvor effektivt det kan være.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

De første netværksmøder bliver afholdt 24. januar 2020 - dagen, hvor The M List lanceres og Årets CMO kåres. 

Hvis du ønsker at blive medlem af et eller flere netværk, så læs mere og tilmeld dig her. Eller ring til direktør Thomas Wahl på 22 55 72 44 og tag en snak om hvilket netværk, der passer bedst til dig.