Med otte nye netværk giver Dansk Markedsføring nu foreningens medlemmer nye muligheder for at udvikle sig sammen med andre.  

Et af netværkene bærer navnet Strategisk Marketing og det er Kenneth Hansen, CEO for Sylvester Hvid & Co., der er netværkschef.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Marketings største udfordring i 2020, når det handler om strategisk marketing, er…? 

- …at navigere i de mange muligheder, der findes. At følge med uden at fare vild i blandt andet digital transformation, AI, kunderejse, purpose, ændret købsadfærd og medieforbrug. At håndtere stigende krav om forretningsindsigt, dokumentation og effekt - og samtidig skabe rum til kreativiteten.

Hvad kan du med din baggrund og karriereforløb bidrage med?

- Et perspektiv, der er skabt ud fra 25 års arbejde med marketing, analyse og strategi - de første 10 år hos A.P. Møller - Mærsk - siden på bureaufronten med både B2B-, B2C- og B2G-erfaring.

- Så jeg har siddet på begge sider af bordet og har i det daglige kontakt med mange brancher og mange virksomheder. Jeg får på denne måde mange input til, hvad der står øverst på CMO’ens agenda.

Hvorfor er der brug for det netværk, som du står i spidsen for?

- Fordi forandring er en grundpræmis i marketingverdenen. Og noget af det, der gør netværket relevant i dag, er at marketing i en del virksomheder efterhånden har erobret den C-level position, man har jaget i årevis. Nu skal man for alvor finde ud af at udfylde rollen og levere varen.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

De første netværksmøder bliver afholdt 24. januar 2020 - dagen, hvor The M List lanceres og Årets CMO kåres. 

Hvis du ønsker at blive medlem af et eller flere netværk, så læs mere og tilmeld dig på markedsforing.dk/netvaerk. Eller ring til direktør Thomas Wahl på 22 55 72 44 og tag en snak om hvilket netværk, der passer bedst til dig.