Danmarks 3. største lufthavn, Aalborg Lufthavn, skruer i 2019 op for den kommercielle kommunikation, så de 1,6 mio. rejsende bliver mødt af mere relevante budskaber på bl.a. digitale og analoge mediaflader.

- Aalborg Lufthavn oplever disse år en markant vækst, og det glæder os, at vi efter nytår vil møde de rejsende med relevante og inspirerende kommercielle budskaber og promotionaktiviteter, lyder det fra Rikke Mølgaard, salg- og marketingdirektør for Aalborg Lufthavn, i en pressemeddelelse.

- Kampagnerne vil bidrage positivt til den gode stemning i lufthavnen, og vi har i samarbejde med Visual Art/City Media valgt løsninger, som harmonerer godt med de arkitektoniske rammer, som kendetegner lufthavnen, fortsætter hun.

Glæde hos outdoor-selskab

Løsningen leveres som nævnt af Visual Art/City Media, der for nylig også blev valgt som reklame-partner af Billund Lufthavn.

– Vi valgte selskabet, da de leverer en full-service pakkeløsning og håndterer alt fra implementering af skærme og software samt salg- og markedsføring, siger Rikke Mølgaard.

Samarbejdsaftalen glæder naturligvis Pia Petersen, der er CEO for Visual Art/City Media.

– Vi er stolte over og glade for, at endnu en lufthavn har valgt os som deres samarbejdspartner.

Lufthavnenes nye intelligente digitale netværk giver annoncørerne enestående muligheder for at skabe visuelt stærke og engagerende kampagner, der kan tilpasses sæson, vejr, de rejsendes flyafgange, flyankomst m.v., siger hun og slutter:

- Den enkelte passager vil derfor opleve at få mere relevant reklame og mindre støj på deres vej gennem lufthavnen.