Kontrakterne er underskrevet, og 1. juli træder tekstforfatter Christina Anaya, AD’er Jesper Sichlau og AD’er Andreas Arnaa ind ad døren hos Brandhouse på Østerbro. 

De tre arbejder i dag i MBA, Mediacom Beyond Advertising, hvor de i forskellige konstellationer har hentet indtil flere priser hjem: Senest en D&AD for Danner-kampagnen ”Sammen mod Vold”, og sidste år guld ved Young Lions-konkurrencen i Cannes.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Og det er da også en tilfreds Joachim Rosenstand - selv temmelig nyansat kreativ direktør på bureauet, som Markedsføring taler med:

- Jeg er simpelthen så glad for, at Christina, Jesper og Andreas har sagt ja til at flytte til Brandhouse, siger han og tilføjer:

- De er forholdsvis unge i branchen, men har allerede bevist, hvor dygtige de er, siger han.

Har fulgt hinanden siden DMJX

Med ansættelsen af de tre unge har Joachim Rosenstand således allerede efter få uger i jobbet gennemført én af de opgaver, han var hentet ind til: At udvikle og styrke de kreative kompetencer i bureauet. 

Christina Anaya, Jesper Sichlau og Andreas Arnaa er alle tre uddannet fra DMJX Kreativ Kommunikation i 2016, og de har fulgt hinanden lige siden. 

Og de passer perfekt ind hos Brandhouse, mener den kreative direktør:

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- De sprudler af selvtillid og en tilpas portion ydmyghed. De kommer til at passe godt ind blandt bureaugruppens i alt 70 søde og dygtige kollegaer, siger Joachim Rosenstand.

Bureauet Brandhouse er en del af Brandhouse Group, som også består af digitalbureauet Subsero, designbureauet Bessermachen og produktionsbureauet Outhouse.