Content-bureauet MUST, der opererer i spændingsfeltet mellem journalistik og marketing, opruster igen.

Bureauet, der har journalist og idémager Michael Jeppesen i spidsen, har denne gang hentet Jesper Juhl Brogaard ind som ny kontaktchef, og han skal ifølge en pressemeddelelse være med til ”at rykke bureauet til et nyt niveau”.

Jesper Juhl Brogaard kommer til MUST fra MediaCom, hvor han var i 10 år og bl.a. havde ansvar for MediaComs strategiske afdeling, inden han sluttede af som Chief Customer Officer.

- Jeg glæder mig til at være en del af et bureau, som tænker nyt og anderledes i krydsfeltet mellem journalistik og marketing. Her får jeg mulighed for at blive inddraget tidligt i processen, hvor jeg kan bruge min forretnings- og kundeforståelse kombineret med MUST's nyskabende måde at tænke løsninger på, siger Jesper Juhl Brogaard.

Den helt rette profil

Det er netop sådan en ressource, MUST har brug for i videreudviklingen af det endnu unge bureau, lyder det fra Michael Jeppesen, direktør i MUST.

- Vi har været i en rivende udvikling de seneste år, og vi er meget glade for at have nået et niveau, hvor vi kan tiltrække en kapacitet som Jesper, som bl.a. kan bidrage til at tage kundeansvar for og videreudvikle vores største kunder, siger han.

MUST har bl.a. gjort sig bemærket for sit arbejde, der skal give Oslobåden en Michelinstjerne, og kedsomhedsknappen på Nationalmuseet.

MUST havde i 2017 i gennemsnit syv fuldtidsbeskæftigede medarbejdere, en bruttofortjeneste på 2,8 mio. kr. og en negativ bundlinje på godt en halv mio. kr.