Mediabrands, der bl.a. omfatter mediebureauet IUM og reklamebureauet Marvelous, har for nylig ansat Lasse Clarke Storgaard som Nordic Managing Director for bureaugruppens seneste digitale oprustning.

Det drejer sig om den digitale enhed Reprise Digital, som Mediabrands foretog en blød introduktion af i hele Norden i foråret.

Lasse Clarke Storgaard kom til Reprise Digital fra en stilling som Chief Operating Officer hos GroupM’s m/SIX-bureau, hvor han også kortvarigt var CEO.

- Udrulning af et nyt bureaubrand i hele Norden var et tilbud og en udfordring, jeg umuligt kunne takke nej til. Vi er nu i fuld gang med at løse opgaven og bygge en stærk nordisk enhed, siger Lasse Clarke Storgaard, der har base i København.  

Rambuk-aktuel

Lasse Storgaard og Reprise-teamet har i øvrigt allerede markeret sig på den danske bureau-scene.

Den digitale enhed står således bag en af de digitale marketing-cases, der optræder på årets Rambuk-shortliste i den nye kategori ”Marketing Automation”.

Casen, ”Home of Football”, handler om, hvorledes streamingtjenesten Eurosport Player på kort tid tiltrak tusindvis af nye abonnenter.

Reprise tæller aktuelt 40 ansatte i Norden og 2.400 i alle lande. Reprise har eksisteret globalt siden 2003, og enheden betjener kunder fra 69 kontorer spredt over hele kloden, og altså nu også i Norden.