Efter en årrække hos det danske design-ikon, Bang & Olufsen (B&O) er Christina Rüsz nu begyndt som ny Head of CRM hos et andet dansk design-ikon, Georg Jensen.

Christina Feldborg Rüsz har 20 års erfaring inden for Customer Relationship Management, og hos B&O var hendes fokus også CRM. I det seneste halvandet år var hun dog også Interim Global Marketing Director.

Få CEO’ens perspektiv på en succesfuld digital transformation i Grundfos. På Digital Copenhagen ’18

Hendes ansættelse hos Georg Jensen hænger sammen med et ønske om at prioritere CRM højere. Det sker i sammenhæng med den digitale transformation, som firmaet er i gang med.

– Vi er meget glade for at få Christina ombord. CRM er et fokusområde hos Georg Jensen, og det kommer til at fylde endnu mere fremadrettet, fordi det er en vigtig brik i den globale, digitale transformation, vi er i gang med, siger Philip Wegloop, CMO, Georg Jensen.

Der er ikke tale om en nyoprettet stilling, men i forbindelse med, at CRM er blevet prioriteret højere, har der været behov for at tilføre yderligere kompetencer til Gerog Jensens CRM-afdeling.