Behovet for den nye uddannelse – Contentlinjen - der er søster til Reklamelinjen og Tekstlinjen, ses ikke kun i interessen blandt de studerende-in-spe, der bl.a. er SoMe-medarbejdere og Content Creators. 

Også i den mere etablerede del af branchen bakkes uddannelsen op, og det ses konkret på listen af gæstelærere.

Knap en snes er på nuværende tidspunkt bekræftet, og profiler fra bl.a. Nørgård Mikkelsen, DR3, Heartbeats og TV 2 Zulu føjer sig således til & Co., Virtue og Det Dårlige Selskab (ja … det hedder de).

De forskellige gæstelærere vil gøre deres bedste til at sørge for, at den indholdsproduktion, som virksomhederne har skruet så voldsomt op for de senere år, også får følgeskab af kvalitet og et forretningsstrategisk fundament.

Enig med Jesper Kunde

Philip Bock, der er fagansvarlig for Contentlinjen, siger om gæstelærerne:

– Med tre forløb på uddannelsen – strategi, kreativitet og produktion – dækker vi bredt. Og det afspejler listen også. Vi er stærkt taknemmelige over, at så markante og inspirerende fagfolk er klar til at stille deres ekspertise til rådighed for de content-studerende.

Han tilføjer:

– Forleden udtalte Jesper Kunde, at indhold ikke bare er at smide noget på Facebook, men derimod at finde selve meningen med virksomheden. Man skal kunne kommunikere sin virksomhed, og vi kunne ikke være mere enige. 

Gæstelærere på Contentlinjen – foreløbig bekræftede

·     Christoffer Højgaard, satiriker, DR3
·     Daniel Stokke, kreativ konceptudvikler og Content Creative, TV 2 Zulu
·     Dorthe Nielsen, Center for kreativ tænkning
·     Freja Lium, Head of Strategic Planning, Belong Agency
·     Katrine Granholm, kreativ direktør, Nørgård Mikkelsen
·     Kenneth Skovsted, Strategy Lead, Zupa
·     Lars AP, partner, Fucking Flink
·     Lars Aaes, teamleder for sociale medier, TV 2 Marketing
·     Le Gammeltoft, stifter & CEO, Heartbeats
·     Lærke Spenner, Head of Social Media, Virtue
·     Martin Gjerløf, strategichef, Konstellation & Republica
·     Michael Jeppesen, direktør, MUST
·     Morten Grubak, kreativ direktør, Virtue
·     Morten Saxnæs, Head of Social Media & Brand Activation, & Co.
·     Ole Hoffmann, Art Director, & Co.
·     Simon Konski, medstifter, Det Dårlige Selskab
·     Susanne Lund, CMO, EGGS Group
·     Thomas Pries, Creative Director, The Unicorn