Steffen Hjaltelin, der er medstifter af reklamebureauet Hjaltelin Stahl, træder nu ind i den borgerlig-liberale tænketank CEPOS’ bestyrelse.

Til Markedsføring forklarer han, at han som bestyrelsesmedlem blandt andet skal sparre med tænketankens direktion.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Jeg kan for eksempel bidrage til, at man bliver endnu bedre til at trænge igennem med budskaberne, siger Steffen Hjaltelin, der oplyser, at Hjaltelin Stahl ikke har scoret CEPOS som kunde i forbindelse med hans indtræden i bestyrelsen.

Steffen Hjaltelin arbejdede i 15 år for Venstre, men dette års valgkamp blev hans sidste gerning for partiet, hvis valgkampagner han har været en af hovedarkitekterne bag.

Samarbejdet mellem Venstre og Hjaltelin Stahl, der i dag er ejet af Accenture Interactive, er i dag stoppet.

Årsagen er, at der ikke må sættes spørgsmålstegn ved, om man som en del af Accenture Interactive, der er verdens største digitale bureaugruppe, er for tæt på magthaverne.

- Men man må gerne have politisk interesse, siger Steffen Hjaltelin, der mener, at "CEPOS gør et fremragende arbejde for at skubbe Danmark i en mere borgerlig-liberal retning."

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Altid med solide analyser og dygtig kommunikation, siger han.

CEPOS’ bestyrelsesformand Per W. Hallgren, der er adm. direktør i Jeudan A/S, ser frem til at få Steffen Hjaltelin med på holdet.

- Steffen passer perfekt til CEPOS’ bestyrelse. Han kommer med stor erfaring med formidling af komplekse emner og har gennem sit arbejde fået indgående kendskab til den politiske verden, lyder det fra ham i en pressemeddelelse.

CEPOS er en borgerlig-liberal tænketank, der har til formål at bidrage til den politiske debat ved at frembringe ny viden via analyser og forskning i samfundsrelevante emner samt udarbejde konkrete forslag til ny politik.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.