I begyndelsen af året oprustede Benjamin Creative på den kreative front med ansættelsen af Christian Green – tidligere partner og kreativ direktør i Patchwork – som ny kreativ direktør.

Nu har Benjamin Medias content marketing-bureau hyret Camille Berner som ny Head of Creative, mens Christian Green er rykket videre til det lille bureau Green Lodberg.

Camille Berner er ingen fremmed i det Bonnier-ejede bureau, som i dag rummer over 30 medarbejdere, da hun tidligere har været digital chef i foretagendet.

Senest har hun dog været medstifter og direktør af kommunikationsbureauet Vérité, som blandt andet beskæftiger sig med influencer marketing, men da tilbuddet kom, tøvede hun ikke:

- Jeg tror på skræddersyede løsninger, kreativ skævhed og at fremme et brands stemme i en jungle af hyl - tilsat en god portion digital ageren. Disse værdier kan jeg så absolut genkende hos Benjamin Creative, og det er mig en stor ære og fornøjelse at få lov at være en del af det dygtige team, lyder det fra Camille Berner i en pressemeddelelse.

Og målene er klare:

- Med ansættelsen af Camille skal vi udvide vores kundeportefølje og give vores eksisterende kunder nogle nye muligheder og kompetencer, siger Mads Jungersted, bureaudirektør i Benjamin Creative.

- Camille har en utrolig stærk digital erfaring, og ansættelsen af hende er en klar forstærkning af vores kreative og digitale kompetencer inden for content marketing. Hun skal med sit store kendskab til blandt andet sociale medier hjælpe os med at nå vores ambitiøse digitale mål, slutter han.