Danske Spils Marketing Director, Søren Nielsen, forlader efter 20 år virksomheden. Det oplyser han selv på LinkedIn:

- Efter 20 år i Danske Spil er dagen kommet, hvor jeg siger farvel til en helt unik arbejdsplads og en masse fantastiske kollegaer, skriver han. 

Søren Nielsen fortsætter:

- Som Marketing Director har det været en fantastisk rejse, som har budt på et utal af spændende og udfordrende opgaver igennem tiden. Jeg er stolt af at have stået i spidsen for at opbygge en af Danmarks største marketingafdelinger og jeg efterlader en meget dygtig og velfungerende enhed. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE OPGAVER. KLIK HER.

Til Markedsføring oplyser Søren Nielsen, at der ikke er en enkelt årsag til, at han forlader Danske Spil.

- Det er en kombination af flere ting. Der sker rigtigt meget i spilbranchen i øjeblikket, så tidspunktet for at andre tager over, er nok slet ikke så dumt, siger han.

Da Søren Nielsen begyndte i Danske Spil bestod marketingafdelingen af fire mand. I dag er den vokset til 38 personer.

Hvad er du mest stolt over at have opnået i de 20 år?

- Der har været flere ting, men ikke mindst den insourcing-rejse, vi har været igennem de senere år, synes jeg er lykkes over al forventing, siger Søren Nielsen, der har været en af tovholderne i forbindelse med den danske spilgigants insourcing af det digitale medieindkøb.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE OPGAVER. KLIK HER.

Hvad har det kreative højdepunkt været?

- Det må være "Der er så meget kvinder ikke forstår"-universet, som jeg i sin tid lancerede sammen med reklamebureuaet BBDO. Det har i dén grad vist sig at være levedygtigt, siger Søren Nielsen.

Hvad fremtiden bringer ved han endnu ikke:

- Hvad min næste "rejse" skal være, vil jeg bruge det næste stykke tid på at reflektere over - og ikke mindst have en masse spændende samtaler med netværk og venner. Der er ingen tvivl om, at der ligger noget meget spændende og venter derude, skriver han på LinkedIn.

Til Markedsføring siger han:

- Jeg har ingen konkrete planer for fremtiden endnu. Jeg vil bruge den næste tid til at fundere over, hvad jeg nu skal.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE OPGAVER. KLIK HER.