Saxo Bank vil styrke arbejdet med kunderne yderligere. Det sker bl.a. med ansættelsen af Nanna Baht-Hagen, Nordeas hidtidige Head of Marketing Excellence, og hun skal arbejde med Saxo Bank-brandet og positioneringen.

– Vi er meget glade for få så stor en kapacitet som Nanna om bord, fordi hun har præcis de kompetencer, vi har brug for, siger Philip Wegloop, der i august forlod B&O for at tiltræde som Saxo Banks Chief Experience Officer.

Og de kompetencer er?

– Da jeg tiltrådte, var det med opgaven at styrke kundeoplevelsen hele vejen rundt om alle vore tjenester, og det indebærer bl.a., at vi skal skabe en ny kommunikationsplatform med nyt indhold til både eksisterende og nye kunder.

– Så Nanna skal arbejde med brandet, segmentering og sikre Saxo Banks positionering, og det skal ske ikke mindst ved at se på hele vores indholds-produktion. Her der især hendes brede marketing-forståelse på tværs af hele værdikæden, vi kan bruge, og fordi stillingen er helt ny i vores organisation, har hun en stor mulighed for at påvirke tingene meget og hurtigt, slutter Philip Wegloop.

Nanna Bath-Hagen tiltræder 1. januar, og hendes titel bliver: Head of Brand & Content.

Hos Nordea bekræfter man, at Nanna Baht-Hagen stopper.

– Vi foretog en større reorganisering af marketing i Nordea på nordisk plan i begyndelsen af året for at understøtte et endnu højere kunde-fokus, og for bedre at leve op til vore kunders forventninger. Den organisering forbliver den samme, og Nannas stilling vil blive genbesat, lyder det fra Maria Lindeberg, senior pressekonsulent hos Nordea

Har I fundet vedkommende?

 - Der er ikke noget nyt om, hvem der efterfølger hende, slutter hun.