Det nordjyske bureau Green.Click, der rummer 30 specialister i markedsføring på Google, LinkedIn og Facebook på kontoret i Aalborg, har fået ny kommerciel direktør i skikkelse af Thomas Olsen.

Han kommer til bureauet fra en stilling som bureaudirektør hos Johnsen Creative Agency og har tidligere blandt andet været kontaktchef hos Datagraf.

- Thomas har syv års erfaring fra Johnsen og i alt 20 års erfaring fra branchen. Så det er i den grad kompetente kræfter, der bliver tilføjet til virksomheden, lyder det fra Jan Nygaard, CEO i Green.Click, i en pressemeddelelse.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Bureau vil også være et videnshus

Den nye kommercielle direktør får blandt andet til opgave at implementere bureauets nye strategi, der er døbt “Outstanding People”.

Den skal gøre Green.Click ”kendt som et professionelt videnshus inden for online markedsføring”, som det formuleres i meddelelsen. Strategien omfatter blandt andet afholdelse af marketingrelaterede events.

- På et tidligt tidspunkt i Green.Clicks historie, troede vi, at vi skulle være de største, forklarer Jan Nygaard og fortsætter:

- Vi er vokset med opgaven, og har fundet ud af, at vi langt hellere vil være de bedste. Det går i tråd med vores nye strategi, hvor vi gerne vil uddanne vores kunder og dele ud af vores viden, slutter han.

Green.Click er Google Premier Partner og har hovedkontor i Aalborg samt afdelinger i Italien og Bulgarien.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.