Nordlid, som er en del af den børsnoterede Bording-koncern, henter Kristian Madsen, hidtidig Head of Marketing Technology hos GroupM, til det digitale bureau.

Kristian Madsen bliver ansvarlig for Customer Success Management hos Nordlid, der for nylig blev kåret til årets digitale samarbejdspartner ved Danish Digital Award.

Det skete bl.a. på baggrund af et guldvindende arbejde for Danske Spil, der ved samme lejlighed blev kåret til årets digitale virksomhed.

- Kristian Madsen har været med til at bygge Danske Spils DMP – altså hele datafundamentet for den digitale transformation af marketingdata og marketingteknologi hos os, lyder det fra Jesper Thyssen, Head of Digital Marketing hos Danske Spil, i en pressemeddelelse.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Han blev kåret som årets digitale profil ved Danish Digital Awards, og Jesper Thyssen glæder sig over, at Kristian Madsen nu starter hos Nordlid, som er Danske Spils bureau, selvom de også har samarbejdet med ham hos GroupM.

- Vi har Mediacom og GroupM som mediebureau, så Kristian går fra en af vores partnere til en anden, og vi er rigtig glade for, at vi kan fortsætte samarbejdet med ham, siger Jesper Thyssen.

Skal løfte Nordlids niveau

Kristian Madsen skal blive ”det bindeled, der sikrer, at Nordlid konstant måler og optimerer kundernes projekter”.

- Vi har hentet Kristian til Nordlid, fordi han kan løfte bureauets niveau. Ikke bare med sin faglighed, men også med sin personlighed, siger Andreas Hansen kommerciel direktør i Nordlid, som Kristian Madsen skal referere til.

- Han har stærke kompetencer både på det tekniske og det kommercielle område, og derfor bliver han ansvarlig for at udvikle både vores Customer Success Manager og Product Owner teams, samtidig med, at han selv kommer til at have en dialog med vores kunder, fortsætter Andreas Hansen.

Kristian Madsen begynder hos Nordlid 1. juli.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.