Efter 12 år som selvstændig er Patrick Isaak ansat som kreativ strateg hos bureauet Mindshare.

Og opgaven er klar, lyder det fra parterne i en pressemeddelelse: 

”I MyImage-analysen 2020 bliver det slået fast, at Mindshare er det mest innovative bureau i Danmark. Som Brand Strategic Partner skal Patrick Isaak sikre, at bureauet beholder den innovative førertrøje.”

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Nordisk CEO for Mindshare, Martin Ove Rasmussen, uddyber i meddelelsen:

- Vi har et højt kreativt niveau. Nu handler det om, at vi skal løfte det strategiske niveau i vores kreative arbejde yderligere. Her er jeg overbevist om, at Patrick Isaak er den helt rigtige til netop det.

Ved hvordan man bygger bro

Patrick Isaak har gennem de seneste 12 år været selvstændig og arbejdet med brand- og kommunikationsstrategier for egne kunder.

Før da var han i en årrække hos Saatchi & Saatchi, hvor han også var medlem af Euro Creative Board.

For at bevare føringen som innovativt bureau vil Patrick Isaak arbejde med nye ideer flere steder hos Mindshare og især på tværs af bureauets kompetenceområder.

- Mindshare er et fantastisk kompetencecenter. Jeg vil gerne arbejde for at knytte kompetencerne endnu bedre sammen og udnytte, at vi er et integreret bureau, siger han.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Thomas Mark, der er direktør for Mindshares kreative hold - Invention - siger om ansættelsen af Patrick Isaak:

- Patrick skal sørge for, at vi forsætter med at være innovative. Han ved, hvordan man bygger bro mellem virksomhedernes forretningsmæssige udfordringer og kommunikationsløsninger.