PR-bureauet Harbinger Public Relations fyldte et år i oktober og er siden starten vokset til syv medarbejdere - senest er en ny COO i skikkelse af Tue Aip kommet til.

Han kommer fra Advice, hvor han var rådgiver og teamleder, og har før det desuden været selvstændig samt områdedirektør hos det tidligere Hill & Knowlton.

Tue Aip har desuden erfaring fra Danske Bank, hvor han i rollen som chefrådgiver stod bag opbygningen af bankens digitale position. En af hovedopgaverne her var lanceringen af bankens digitale løsninger, herunder betalings-appen MobilePay. 

Og hos Harbinger glæder adm. direktør og partner, Malene Jauer, sig over nyansættelsen: 

- Vi har haft en sund vækst i 2018, og med ansættelsen af Tue tager vi nu næste skridt og udbygger bureauets ekspertise inden for finans-, teknologi- og strategisk kommunikation, ligesom vi glæder os over at skulle arbejde sammen med Tue i ledergruppen. 

Selv glæder Tue Aip sig naturligt nok også til de nye udfordringer: 

- Her er ambitionerne store og energiniveauet højt. Det vidner både kvaliteten af kundeporteføljen, resultaterne, baglandet og medarbejderne om. Det glæder jeg mig til at være en del af, og jeg ser frem til at skabe resultater og løsninger for vores kunder og bidrage til driften og væksten af bureauet, siger han.

Ledergruppen hos Harbinger består foruden Malene Jauer og Tue Aip af partner Rasmus G. Kristensen.