Peter Tranberg, der bl.a. er tidligere marketingdirektør for Just Eat og senest har stået i spidsen for digital marketing hos YouSee, er ny marketingdirektør i L’EASY.
20. februar 2019Det nye medlem af Linje-familien - Contentlinjen - har fokus på at udvikle kreativt indhold til sociale medier. Og der bakkes op af gæstelærere fra en række af landets mest fremtrædende bureauer og medier. Se listen her.
19. februar 2019Peter Giacomello, der har været sponsorchef i Carlsberg Danmark siden 2008, bliver fra 1. april ny sekretariatschef i Tuborgfondet.
19. februar 2019Humanisten, First Chair-CEO og PR-veteran Jens F. Kofoed fyldte søndag d. 17. februar 60 år. Her ser han tilbage på over 30 år i den danske PR-branche, giver sit besyv med om Falck-sagen og fortæller lidt om fremtidsplanerne.
18. februar 2019Michael Hein Krogh er ny direktør i GroupM’s digitale performancebureau Quisma. Han kommer senest fra Velux og har desuden erfaring med fra en række bureauer.
18. februar 2019Det digitale bureau Oxygen udvidede i august 2018 partnerkredsen, og nu er det sket igen. Denne gang er to nøglemedarbejdere blevet medejere af det 30 mand store bureau.
18. februar 2019Orbit Red henter senior-profil hos Partners, MediaCom-kreativ flytter til Nørgård Mikkelsen - og Nordlið henter prisvinder hos TV 2.
13. februar 2019Stine Sander, tidligere nordisk marketingdirektør for L’EASY, er rykket til PostNord Danmark, hvor hun som ny chef for Logistics & E-commerce skal løfte koncernens pakkeforretning.
11. februar 2019Bang & Olufsen har fået ny øverste marketingansvarlig. Hun er fundet internt og får ansvaret for såvel global marketing som licens-forretningen i Struer-virksomheden.
07. februar 2019Den tidligere adm. direktør for Envision, Mona Juul sprang i efteråret ud som politiker. Nu er hun i luften med første del af sin valgkampagne som spidskandidat for C i Østjylland. Og bureauet bag kampagnen er naturligvis Envision.
06. februar 2019Cool Gray har fundet en ny CEO i skikkelse af Jesper Ulsø, der bl.a. er tidligere mangeårig direktør i Aller Media.
06. februar 2019Nu kommer den tidligere planneruddannelse tilbage i nye og tidssvarende klæ’r. Det sker med MasterClass i Strategy & Insight, som tre profiler har taget initiativ til. Kreativitet & Kommunikation er samarbejdspartner på uddannelsen.
04. februar 2019Fødevarekoncernen Scandza Group har hentet Carlsbergs VP Marketing and Innovation, Kristian Walsøe ind som ny Group CMO. Her fortæller han, hvorfor han sagde ja til jobbet – og om de nye opgaver, han glæder sig til at gå i gang med.
31. januar 2019Aller Media har hentet Anthony Lim ind som ny marketingdirektør. Her får han bl.a. til opgave at være katalysator for en ny strategi med fokus på øget samfundsansvar.
30. januar 2019Mads Nipper, Grundfos’ CEO siden 2014, er ”Danmarks mest sociale CEO”. Det viser analysen ”CEO Superbrands”, som Infomedia netop har offentliggjort, og Nipper roses bl.a. for sine posts om bæredygtighed og klima.
29. januar 2019Spring/Summer har knyttet tidligere kanalchef for TV 2 Play og Director for bureauet Advice, Mikkel Wolf, til sig for at styrke bureauets strategiske ydelser.
28. januar 2019Michael Ingemann har forladt posten som Chief Digital Officer for IPG Mediabrands i Norden. Han er hentet til Canada som ny direktør for AdTech-enheden Cadreon.
23. januar 2019Jens Jermiin forlader om kort tid posten som VP Global Marketing hos Bang & Olufsen for i stedet at blive CMO og partner hos det nyetablerede danske designbrand TAKT. ”Jeg er glad for at efterlade et brand i topform”, siger han.
22. januar 2019Set med kommercielle briller åbner den teknologiske udvikling endeløse muligheder. Men brands må ikke lade tech-begejstringen tage styringen: Innovation skal altid tage udgangspunkt i mennesket. Sådan lød budskabet fra de tre keynotes på årets M list-konference.
18. januar 2019Hanne Søndergaard fra Arla Foods blev i dag kåret til Årets CMO 2019 på Hotel Marriott i København, hvor også sløret blev løftet for, hvilke profiler, der havde fundet vej til dette års udgave af The M List.
18. januar 2019