I 2014 overtog Magnetix førstepladsen i MyImage-analysen for digitale bureauer – og siden har bureauet ikke set sig tilbage.

Analysen, der produceres af MyResearch sammen med Dansk Markedsføring, placerer dermed for femte år i træk Magnetix som topscorer, når annoncørerne skal bedømme de digitale bureauer.

Kigger man på selve scoren, er bureauet da også aldeles suverænt: Der er Magnetix – og så er der alle de andre. Og det glæder de sig ikke overraskende over hos det nu snart 18 år gamle bureau:

– For os er en topplacering i MyImage den bedste hæder at vinde, da der er tale om markedets og kundernes samlede bedømmelse af os over et helt år. Vi har jo slået os sammen med Isobar, og vi har da været spændte på at se, om vi kunne holde kadencen med en større organisation. Så vi er stolte over at ligge i top for femte år i træk, siger CEO og grundlægger Martin Bochineck.

En foranderlig spilleplade

Og Magnetix er da også en succeshistorie – som hånd i hånd med en tilsvarende stærk økonomisk udvikling rummer både flot vækst og en solid indtjening.

Men konkurrencesituationen i dag er en ganske anden end i 2009, hvor MyImage startede, siger Martin Bochineck:

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?