Sansir, Liquidminds og Visit Faroe Islands og deres flotte ”Google Sheep View”-kampagne blev den helt store vinder, da årets bedste media-arbejder her til aften blev hædret ved den 13. udgave af Mediadagen med årets Rambuk-priser.

”Google Sheep View” løb med både Effekt Prisen, Media Innovations Prisen og Grand Prix’en, og begrundelsen herfor kan du læse meget mere om her.

Kampagnen er allerede blevet rigt belønnet med danske og internationale awards, så arbejdet stak ud fra start blandt de 128 indsendte arbejder.

Indsendelserne blev senere barberet ned til 48 shortlister fra 34 forskellige afsendere, og ved aftenens awardshow blev de ni priser meget jævnt fordelt blandt syv annoncører og 12 bureauer.

I tillæg til årets Rambuk-priser blev vinderen af særprisen Out of Home Media – Media Challenge, som Dansk Markedsføring uddeler sammen Out of Home Media, kåret.

Her blev vinderen &Co for bureauets Ad Block This! Buslangside.

Se alle vinderne her:

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?