Malling Publications er nok mest kendt for at stå bag modemagasinet Cover, men lige nu springer champagnepropperne i Læderstræde i det indre København på grund af et stykke kreativt arbejde, der hører til i en helt anden boldgade.

En reklamevideo for smykkevirksomheden Pandora, som markedsforing.dk omtalte forleden, spreder sig nemlig med lynets hast over hele verden, og det passer fint ind i Malling Publications kram.

For ifølge Hanne Fabricius – tidligere Client Service Director hos reklamebureauet Mensch, nu CEO hos Malling Publications – skal reklame-aktiviteterne i virksomheden fremover optrappes.

Lige nu er Pandora-filmen ”The Unique Connection” ifølge Unruly og Mashables ranglister Viral Video Chart – verdens mest delte video: Alene inden for de seneste 24 timer er den delt over 35.000 gange – og den har, siden den blev offentliggjort i sidste uge, samlet set genereret ikke færre end 30 mio. views fordelt på YouTube og Pandoras Facebook-side.

Adskillige internationale medier har også opdaget den, herunder Adweek, Campaign, franske Le Figaro og Huffington Post, og så har et par internationale kendisser også valgt at dele og kommentere filmen på deres Facebook-sider.

Herunder den amerikanske Grammy Award-vinder, sangeren Britney Spears, som har 39 mio. fans på Facebook. Hun skriver: ”Just another reason why being a mom is such a gift. This video is SO touching.

Og skuespilleren Ashton Kutcher, som har delt den med ordene: ”I could watch this all day.

Det er Malling Publications selv, der har stået for idé og produktionen, og virksomhedens kreative direktør Rasmus Skousen har instrueret.

Værsgo – gensyn her.