Articles tabs

Courses tabs (CT)

CMO’er: Marketing er svært

13. maj 14 PR & Kommunikation Skrevet af Christian W. Larsen
0

Det bliver vanskeligere at markedsføre produkter og tjenester i de kommende 12 måneder, viser CMO Index 14 analysen.

Relaterede artikler

Ingen har sagt, det skal være let – heller ikke for de marketingansvarlige.

Dagligdagen er præget af konstant forandring, nye forretningsmodeller og et ultra-dynamisk mediebillede, hvor kunderne i høj grad selv bestemmer, hvad de vil høre, hvornår og hvordan.

Det kan ingen være uenig i.

Men forandringerne i mediebilledet giver heldigvis masser af nye, spændende muligheder for at bygge kunderelationer, og den kendsgerning gør tilsyneladende også opgaverne mere komplekse og udfordrende for CMO’erne, viser CMO Index 14 analysen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

Sider