Articles tabs

Courses tabs (CT)

CMO’er: Omsætning er vigtigst

02. maj 14 PR & Kommunikation Skrevet af Christian W. Larsen
0

CMO Index 14 er på gaden, og danske CMO’er har større omsætning som førsteprioritet og højere kundeloyalitet som prioritet nummer 2. Og marketingbudgetterne ser ud til at følge med op.

Relaterede artikler

Årets store CMO-undersøgelse, Loyalty Groups temperaturmåling af marketingbranchen, er på gaden, og den indeholder optimistiske elementer.

Marketingbudgetterne forventes at vokse, og virksomhedens forretning har førsteprioritet.

– CMO Index 14 er spændende læsning, og heldigvis ser vi omsider det lys, der antyder, at vi er på vej ud af krisen, siger Mikkel Korntved, direktør i Loyalty Group, der for femte år i træk gennemfører CMO-undersøgelsen, denne gang med 198 respondenter fra landets største virksomheder.

Partnere på analysen er Responsive, IBM, Post Danmark og CBS.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

Sider