Faxe Kondi-budgettet skifter hænder, idet det aarhusianske reklamebureau Openminded afløser DDB, som hidtil har været læskedrik-brandets foretrukne bureau.

Det nye samarbejde blev kick-startet tilbage i december – og siden har Openminded arbejdet på højtryk med at få en ny kampagne for Faxe Kondi Booster klar til lancering i marts måned.

Den nye kampagne bliver således det første aftryk på det nye samrbejde, som Openminded får sat på Faxe Kondi og det nye samarbejde. Kreativ direktør, Frank Haahr fra Openminded er indtil videre fåmælt omkring den nye kampagne og det fremtidige samarbejde.

- Vi sidder i øjeblikket og er i gang med at få en masse lavpraktiske detaljer til at falde på plads. Derfor vil vi gerne tættere på lanceringen, inden vi melder ud, hvad der konkret kommer til at ske. Vi vil gerne vente med at udløse spændingen lidt endnu, lyder det fra Frank Haahr, som naturligvis glæder sig over det nye samarbejde.

Intet tyder dog på, at det nye bureausamarbejde får konsekvenser for DDB’s samarbejde med Royal Unibrew, hvor DDB fortsat vil være leadbureau for Royal-brandet.