Articles tabs

Courses tabs (CT)

Huawei satser dansk i Norden

22. maj 14 PR & Kommunikation Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Verden tredjestørste producent af smartphones, Huawei, vil styrke positionen i Norden. Til det formål har selskabet efter en pitch valgt at samarbejde med to danske bureauer.

Relaterede artikler

Kinesiske Huawei, der i år planlægger at sende 80 millioner smartphones på gaden globalt, har endnu ikke rigtigt slået sit navn fast på det nordiske marked.

Det skal der laves om på, og verdens tredjestørste smartphoneproducent har derfor valgt bureauerne WeThink og Isobar/Carat til at udvikle den fremtidige markedsføring og mediestrategi på vore breddegrader.

De to bureauer vandt efter en pitch, og den første opgave blev at stå for lanceringen af Huaweis high-end smartphone, Ascend P7.

- Alle inviterede bureauer har givet os konkrete og inspirerende bud på, hvordan vi kan løfte Huaweis brand og position på det danske marked, siger Marie Dam Feldborg, marketing manager hos Huawei.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

Sider