Articles tabs

Courses tabs (CT)

Metro-vægge bliver bogreoler

07. okt 13 PR & Kommunikation Skrevet af Jakob M. Larsen
6

Internetboghandlen Saxo.com er i luften med en outdoor-kampagne, som omdanner to københavnske metrostationers vægge til reoler, hvor man kan købe bøger. Bureauerne bag kampagnen er Farmen (kreativt) og Clear Channel (Outdoor).

Relaterede artikler

Nørreport og Frederiksberg metrostationer lægger fra i dag vægge til ”Danmarks største bogreol” i en kampagne for internetboghandlen Saxo.com.

Bag kampagnen står bl.a. outdoor-bureauet Clear Channel, der har de kommercielle rettigheder over metroen.

- Kampagnen er den første af sin slags i Danmark. Nøgleordene er interaktion og salg på stedet. Kampagnen kombinerer outdoor-mediet med muligheden for at købe produktet direkte på annonceringsstedet, lyder det bl.a. fra Frederik Meyer, der er salgs- og marketingdirektør i Clear Channel, i en pressemeddelelse.

Moderne outdoor?

Han mener, at kampagnen giver et indblik i nogle af perspektiver, outdoor-mediet i dag rummer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.

Sider