Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: Maksimer udbyttet af dine digitale outdoor kampagner
Body: 

 

Oplev kundecases fra Santa Maria og Heineken

Med fokus på at optimere udbyttet af virksomheders digitale outdoor kampagner, inviterer Clear Channel og Dansk Markedsføring til gratis seminar.

I en tid med en overflod af korte, taktiske kampagner, der på sigt ødelægger din brand equity, er det mere relevant end nogensinde før at være bekendt med de mange fleksible muligheder, som digital outdoor tilbyder, og som netop kan være med til at opbygge blandt andet præferencen for dit brand.

Digital outdoor hjælper dig med brand building og med at inspirere forbrugerne til at påbegynde kunderejsen.

Ved hjælp af digital outdoor har Heineken og Santa Maria skabt relevante kampagner i de danske shoppingcentre. Hør hvordan de har planlagt en digital kampagne med fokus på relevans for netop deres brand og produkt.

På seminaret ønsker Clear Channel at klæde dig på og ikke mindst inspirere dig til at skabe fleksible, digitale outdoor kampagner, hvor relevans for netop dit brand eller produkt er i fokus.

Igennem case eksempler vil du blive inspireret til, hvordan du kan planlægge en digital outdoor kampagne, som er relevant for netop dit brand eller produkt.

PROGRAM:
08.30-09.00     Registrering, croissant og kaffe
09.00-09.05     Dansk Markedsføring byder velkommen
09.05-09.15     Om Clear Channel og Play Mall - det digitale annonceringsnetværk i de danske shoppingcentre ved Maj-Britt Brøchner-Mortensen, Salgsdirektør, Clear Channel Danmark
09.15-09.35     Nye digitale muligheder med Clear Channel Flex ved Kristoffer Ahlén, Product Manager, Clear Channel Scandinavia (English speaker)
09.35-09.45     Opsummering og eksempler ved Maj-Britt Brøchner-Mortensen, Salgsdirektør, Clear Channel Danmark
09.45-10.00     Pause
10.00-10.25     Digital Outdoor – fra offline til online ved Lars Bruto, Digital Specialist, Clear Channel Norway (English speaker)
10.25-10.55     Case eksempler ved Kim Braget Nielsen, Heineken Brand Manager, Royal Unibrew og ved Tea Selkirk, Country Marketing Manager, Santa Maria
10.55-11.10     Spørgsmål
11.10-11.30     Mulighed for netværk

MÅLGRUPPE:
Dig der har ansvaret for marketing
Dig der planlægger og indkøber outdoor kampagner
Dig der har et ønske om at købe outdoor
Både små og store budgetter kan være med

Bemærk at medlemmer af Dansk Markedsføring har fortrinsret

Tidspunkt

Tirsdag 5. november 2019 (Kl. 08.30-11.30)2019-11-05 08:30:002019-11-05 11:30:00Europe/CopenhagenGratis seminar: Maksimer udbyttet af dine digitale outdoor kampagner Oplev kundecases fra Santa Maria og HeinekenMed fokus på at optimere udbyttet af virksomheders digitale outdoor kampagner, inviterer Clear Channel og Dansk Markedsføring til gratis seminar.I en tid med en overflod af korte, taktiske kampagner, der på sigt ødelægger din brand equity, er det mere relevant end nogensinde før at være bekendt med de mange fleksible muligheder, som digital outdoor tilbyder, og som netop kan være med til at opbygge blandt andet præferencen for dit brand.Digital outdoor hjælper dig med brand building og med at inspirere forbrugerne til at påbegynde kunderejsen.Ved hjælp af digital outdoor har Heineken og Santa Maria skabt relevante kampagner i de danske shoppingcentre. Hør hvordan de har planlagt en digital kampagne med fokus Nordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring & Clear Channel

Kursuspris

  • ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Clear Channel

3 Gode grunde

  1. Digital outdoor hjælper dig med brand building og med at inspirere forbrugerne til at påbegynde kunderejsen.
  2. Optimer udbyttet af din virksomheds digitale outdoor kampagner
  3. Oplev kundecases fra Heineken og Santa Maria

Relaterede artikler