Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
CMO Challenges
Body: 

CMO Challenges er en kombination af skarpe og relevante talere, engagerede deltagere og professionelle løsningsudbydere, som alle mødes og drøfter løsninger og muligheder på de mange udfordringer som CMO'en står over for. 

Med udgangspunkt i The M Trends 2019, præsenteres en række udfordringer, CMO’en står overfor. CMO’ens rolle i virksomhedernes digitale transformation bliver fortsat vigtigere og marketing har nu en enestående mulighed for at blive virksomhedernes value-driver nr 1. Marketing skal være virksomhedernes vækst-dynamo ved brug af nye teknologier, øget fokus på kunderejsen, optimal udnyttelse af data, en skarp og relevant brand -og contentstrategi samt optimal cocktail af kompetencer internt og eksternt. En stor udfordring, som vi på årest CMO Challenges, vil give dig de nødvendige inputs og redskaber til at mestre. Konferencen er arrangeret af Dansk Markedsføring.

Målgruppe: Dette er en eksklusiv invitation-only netværkskonference henvendt til CMO’er eller andre med det øverste marketingansvar fra Danmarks største virksomheder.

Hvad får du ud af at deltage på CMO Challenges 2019?

  • Eksklusivt CMO netværk: Du vil befinde dig i et eksklusivt peer-to-peer netværk med 100 danske CMO’er og marketingansvarlige, med unik mulighed for, at diskutere løsninger og udfordringer.
  • Afgørende indsatsområder: Du bliver præsenteret for de afgørende indsatsområder, du som CMO/marketingansvarlig skal mestre for at sikre en succesfuld marketing-drevet fremtid for din virksomhed. Tiden efter den digitale transformation bliver de marketing-drevne virksomheders tid.
  • 1-2-1 netvorking: Book pre-matchede sparringsmøder med dine peers og med eksperter på området med den prisvindende business matchmaking app, Brella.

 

Årets hovedtemaer:

  • Den innovative organisation: Marketings rolle i virksomhedens økosystem
  • Branding fra hjertet
  • Loyalitet 2.0: Det handler om kundeoplevelser 
  • Fremtidens digitale kundeorientering 
  • Bæredygtighed som konkurrenceparameter

 

Tilmelding:

Sidder du med det øverste kommercielle ansvar som CMO, kommunikationsdirektør eller lignende i en stor dansk virksomhed? Og ser du værdi i peer-to-peer networking og sparring med eksperter på området? Så er dette eksklusive invitation-only arrangement skræddersyet til dig! Det er gratis at tilmelde sig, men vi forbeholder os retten til at afvise deltagere uden for målgruppen. Bemærk, der er begrænsede antal pladser. Vi glæder os til at se dig!

Program og tilmelding: https://cmochallenges.dk/

 

Tidspunkt

Onsdag 18. september 2019 (Kl. 08.45-17.00)

Kontaktperson

Sted

  • Langelinie Pavillonen
    Langelinie 10, København Ø

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Eksklusivt CMO netværk Du vil befinde dig i et eksklusivt peer-to-peer netværk med 100 danske CMO’er og marketingansvarlige, med unik mulighed for, at diskutere løsninger og udfordringer.
  2. Afgørende indsatsområder Du bliver præsenteret for de afgørende indsatsområder, du som CMO/marketingansvarlig skal mestre for at sikre en succesfuld marketing-drevet fremtid for din virksomhed. Tiden efter den digitale transformation bliver de marketing-drevne virksomheders tid.
  3. 1-2-1 networking Book pre-matchede sparringsmøder med dine peers og med eksperter på området med den prisvindende business matchmaking app, Brella

Relaterede artikler