CMO Challenges er en kombination af skarpe og relevante talere, engagerede deltagere og professionelle løsningsudbydere, som alle mødes og drøfter løsninger og muligheder på de mange udfordringer som CMO'en står over for.
Med udgangspunkt i The M Trends 2019, præsenteres en række udfordringer, CMO’en står overfor. CMO’ens rolle i virksomhedernes digitale transformation bliver fortsat vigtigere og marketing har nu en enestående mulighed for at blive virksomhedernes value-driver nr 1. Marketing skal være virksomhedernes vækst-dynamo ved brug af nye teknologier, øget fokus på kunderejsen, optimal udnyttelse af data, en skarp og relevant brand -og contentstrategi samt optimal cocktail af kompetencer internt og eksternt. En stor udfordring, som vi på årest CMO Challenges, vil give dig de nødvendige inputs og redskaber til at mestre. Konferencen er arrangeret af Dansk Markedsføring.
Målgruppe: Dette er en eksklusiv invitation-only netværkskonference henvendt til CMO’er eller andre med det øverste marketingansvar fra Danmarks største virksomheder.
Hvad får du ud af at deltage på CMO Challenges 2019?
Årets hovedtemaer:
Tilmelding:
Sidder du med det øverste kommercielle ansvar som CMO, kommunikationsdirektør eller lignende i en stor dansk virksomhed? Og ser du værdi i peer-to-peer networking og sparring med eksperter på området? Så er dette eksklusive invitation-only arrangement skræddersyet til dig! Det er gratis at tilmelde sig, men vi forbeholder os retten til at afvise deltagere uden for målgruppen. Bemærk, der er begrænsede antal pladser. Vi glæder os til at se dig!
Program og tilmelding: https://cmochallenges.dk/