Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Content: Forstærk din storytelling digitalt
Body: 

Dette kursus afholdes også i København onsdag 14. november 2018

Vores måde at fortælle historier på har ændret sig grundet det stadig større indpas af teknologier i vores hverdag. Dette kursus vil give dig indsigt i, hvordan du på digitale og sociale medier kan skabe historier, der vækker følelser hos din målgruppe.
Vi kan glemme, hvad der bliver sagt, og hvad vi gør, men vi glemmer aldrig, hvad vi føler.

Kursus med udgangspunkt i storytelling og content marketing

Storytelling er et komplekst begreb, hvorfor kurset vil hjælpe dig til at forstå dennes kompleksitet. Her vil vi arbejde med begrebets oprindelse og udvikling, så du kan bruge begrebet til at nå dine mål.

Vi vil derfor starte kurset med udgangspunkt i din virksomheds overordnede markedsførings-strategiske overvejelser. Vi skal finde din virksomheds kernefortælling til at starte med, for uden den er det ikke muligt at planlægge en content marketing indsats.

Med strategien på plads, kan du begynde at overveje, hvilket indhold og hvilken platform der egner sig bedst til opnå dine mål. Det kræver en indsigt i din målgruppe og din virksomheds kernefortælling, hvis du vil opnå den bedste effekt. Kurset vil give dig de nødvendige værktøjer og den nødvendige indsigt til at opnå alt dette.

Det får du ud af kurset

·              Du får en større forståelse for kompleksiteten i storytelling indenfor content marketing
·              Du får et overblik over det sociale medielandskab
·              Du lærer, hvilke contenttyper og historier der virker, og hvordan du laver dem
·              Du får redskaber til at lave en content marketing og storytelling strategi
·              Du går hjem med et dokument, hvor din virksomheds kernefortælling og målgruppe er defineret

Inden kurset vil du modtage nogle få spørgsmål omkring forventninger og niveau, så vores underviser kan planlægge dagen bedst muligt.

Målgruppe:

Du arbejder i dag indenfor Content Marketing og/eller med Social Media. Du kender lidt til Content Marketing i forvejen, men kurset henvender sig ikke til specialister eller eksperter på området.

Lidt om underviseren

Casper Pedersen rådgiver virksomheder i, hvordan de skaber følelsesvækkende historier i en verden, som stadig bliver mere og mere digital. Casper bevæger sig i krydsfeltet mellem salg og marketing, hvor han underviser virksomhedernes medarbejdere i content marketing og storytelling. Casper er partner i Content Marketing- og Social Selling Company, der har fokus på sociale medier, og hvordan du konverterer content og connections til forretning.

Tidspunkt

Torsdag 8. november 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-11-08 08:30:002018-11-08 04:00:00Europe/CopenhagenAarhus: Content: Forstærk din storytelling digitaltDette kursus afholdes også i København onsdag 14. november 2018Vores måde at fortælle historier på har ændret sig grundet det stadig større indpas af teknologier i vores hverdag. Dette kursus vil give dig indsigt i, hvordan du på digitale og sociale medier kan skabe historier, der vækker følelser hos din målgruppe.Vi kan glemme, hvad der bliver sagt, og hvad vi gør, men vi glemmer aldrig, hvad vi føler.Kursus med udgangspunkt i storytelling og content marketingStorytelling er et komplekst begreb, hvorfor kurset vil hjælpe dig til at forstå dennes kompleksitet. Her vil vi arbejde med begrebets oprindelse og udvikling, så du kan bruge begrebet til at nå dine mål.Vi vil derfor starte kurset med udgangspunkt i din virksomheds overordnede markedsførings-strategiske ovNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i Aarhus

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Du får en større forståelse for kompleksiteten i storytelling indenfor content marketing
  2. Du lærer, hvilke contenttyper og historier der virker, og hvordan du laver dem
  3. Du får redskaber til at lave en content marketing og storytelling strategi
  4. Du går hjem med et dokument, hvor din virksomheds kernefortælling og målgruppe er defineret

Relaterede artikler