Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Konference: Den Digitale Borger
Body: 
 
Konference om den gode digitale dialog mellem borgerne og det offentlige - rabat til medlemmer af Dansk Markedsføring
 
  • Hvordan kommunikerer vi klart og entydigt på digitale platforme?
  • Hvordan møder vi forventninger - og bliver fucking flinke i borgernes øjne?
  • Hvad med web-tilgængeligheden (WCAG)?
  • Hvad gør vi, hvis den digitale kommunikation går skævt, og borgeren ser os som fjenden?
  • Kan vi tale effektivt med borgerne med chatbots?
  • Hvilken betydning får kunstig intelligens for den digitale samtale?
  • Hvilke redskaber kan vi bruge, når vi vil lære mest muligt af vores digitale dialog med borgerne?
  • Findes "den digitale borger" ude i virkeligheden?
  • Hvem er bedst?

De svar får du med fra konferencen "Den Digitale Borger"

Programmet for dagen (bemærk 2 spor kl. 10.30-11.30 og 13.00-14.00):

08.30 - 09.30     Tjek-in og morgenmad
09.30 - 09.45     Velkomst og dagens program v. ordstyrer Ole Nørskov, noerskov.com
09.45 - 10.15     ”Den Digitale Læsers Hjerne” v. Kresten Bjerg, Bjerg Kommunikation
10.15 – 10.30    Pause
10.30 - 11.00     ”Webtilgængelighed – hvem, hvad og hvilke krav gælder” v. Søren Bjerring & Michala Høg Daimar, Digitaliseringsstyrelsen (lokale: Forsamlingshuset). 
11.05 - 11.30     "Den digitale brugeroplevelse” v. Henrik Rivera, Novicell (lokale: Forsamlingshuset). 
10.30 - 11.00     ”Adfærdsdesign – digital dialog” v. Mikkel Holm Sørensen, KL.7 (Lokale: Hallen).
11.05 - 11.30     ”Chatbots – Kan vi overlade kommunikation med borgeren til robotter?” v. Ditte Wolff Jacobsen, iindhold (Lokale: Hallen).
11.30 - 12.30:    Frokost
12.30 - 13.00     "Best (Digital) Friends Forever" - Hvordan sikrer vi god, menneskelig kontakt, når interaktionen med borgeren er digital? v. Lars AP, Fucking Flink
13.00 - 13.30     ”Værktøjer til digital udvikling – værdiskabelse for din bruger” v. Lars K. Jensen, rådgiver i digital udvikling (lokale: Forsamlingshuset)
13.35 - 14.00     ”Borgeren i centrum i Horsens Kommune” v. Dorthe Brandt Larsen, Horsens Kommune (lokale: Forsamlingshuset)
13.00 - 13.30     ”Kan trold tæmmes? Om trolling og debatkultur” v. Katrine Emme Thielke, ekspert i sociale medier (lokale: Hallen). 
13.35 - 14.00     ”Borgerdialog i Sandefjord kommune” – norsk case v. Morten Holst, Innocode (lokale: Hallen). 
14.00 - 14.30     Pause 
14.30 - 15.00    ”Den gennemsigtige borger - Muligheder og farer ved brug af kunstig intelligens i den offentlige sektor” v. Peter Svarre, ekspert i digital strategi og kommunikation
15.00 - 15.30    ”Myten om den digitale borger” v. Camilla Mehlsen, Mehlsen Media
15.30 - 16.00     Kåring af "Bedste kommune på nettet". UserGap tester kommunernes hjemmesider ... og kårer de bedste.
16.00-18.00       Vin, snacks og netværk. 

Note: Tidspunkter og rækkefølge af oplæggene kan ændres – flere programdetaljer kan findes her: www.dendigitaleborger.dk

 

 

 

 

Tidspunkt

Torsdag 30. januar 2020 (Kl. 08.30-16.00)2020-01-30 08:30:002020-01-30 04:00:00Europe/CopenhagenKonference: Den Digitale Borger Konference om den gode digitale dialog mellem borgerne og det offentlige - rabat til medlemmer af Dansk Markedsføring Hvordan kommunikerer vi klart og entydigt på digitale platforme?Hvordan møder vi forventninger - og bliver fucking flinke i borgernes øjne?Hvad med web-tilgængeligheden (WCAG)?Hvad gør vi, hvis den digitale kommunikation går skævt, og borgeren ser os som fjenden?Kan vi tale effektivt med borgerne med chatbots?Hvilken betydning får kunstig intelligens for den digitale samtale?Hvilke redskaber kan vi bruge, når vi vil lære mest muligt af vores digitale dialog med borgerne?Findes "den digitale borger" ude i virkeligheden?Hvem er bedst?De svar får du med fra konferencen "Den Digitale Borger"PrograBrøndby Stadion 20, 2605 BrøndbyDansk Markedsføring & Usergap

Kursuspris

  • Medlempris Kr 2 995,00 (Kr 3 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 3 495,00 (Kr 4 368,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Idrættens Hus
    Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby

Partnere

  •   

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Usergap

Relaterede artikler