Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Digital Marketing - regeluniverset i GDPR og markedsføringsloven
Body: 

Dette kursus afholdes også i Aarhus 24. september 2019

GDPR og markedsføringsloven sætter rammerne for digital marketing, men hvad betyder reglerne egentlig for din virksomhed, fx for behavorial advertising, retargeting og e-mailmarkedsføring?

Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen, f.eks.:

§  Hvad betyder GDPR og de danske særregler for fremtidens digital marketing, datamining og behavioral advertising, f.eks. indsamling og brug af data om søge-, adfærds- og købshistorik, målrettet banner- og e-mailannoncering og brug af webanalytics og data fra tredjeparter?
§ Spamforbuddets rækkevidde?
§ Markedsføringslovens krav til permission marketing?
§ Hvad stiller du op med de juridiske gråzoner inden for digital marketing?

Lidt om indlægsholderen:

Heidi Lindberg Andersen, advokat hos Kromann Reumert. Heidi rådgiver om alle juridiske aspekter inden for markedsføring og forbrugerrettigheder - alt lige fra markedsføring på sociale medier, brug af influencers og brandambassadører, målrettet digital markedsføring og samspillet mellem markedsførings- og persondatareglerne til kundeklubber og loyalitetskoncepter, konkurrencer, rammerne for sammenlignende reklame og mere klassiske problemstillinger, fx prismarkedsføring og onlinehandel.

NB. Mindre ændringer i indholdet kan forekomme løbende

Tidspunkt

Onsdag 25. september 2019 (Kl. 14.00-17.00)

Kontaktperson

Sted

  • Kromann Reumert
    Sundkrogsgade 5, 2100 København Ø

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Kromann Reumert

3 Gode grunde

  1. Få styr på den nye markedsføringslov og persondataforordningen
  2. Spamforbuddets rækkevidde
  3. Forstå de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring