Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Konference: Digitalt Salg
Body: 

#DIGITALT SALG 2020

Det handler om salg! Digital salg og sammenhængen til de andre salgskanaler. Du hører de bedste cases i Danmark, fra de største virksomheder, nyt fra de bedste teknologier og største digitale platforme ... og du bliver klogere på medieindkøb, markedsføring, branding, kunderejser, kanal-konflikter, marketing automation, multi-kanal strategier, adfærds-design/nudging ...

"EARLY BIRD RABAT": SPAR 1000,- KR - TILMELD DIG IDAG! PRIS INDEN 1. MARTS 2020 : 2.995,- KR.

Hvad er digitalt salg i 2020? Hvor er effekten? Hvordan optimerer vi salgskanalerne? Hvilke teknologier & medier skal anvendes? Hvordan gør de bedste? Hvordan deles opgaver mellem interne og eksterne ressourcer? Hvad kan vi lære fra internationale cases?
De svar får du med fra "Digitalt Salg" - og du møder internationale eksperter, digitale beslutningstagere og medarbejdere fra medier, bureauer, e-handel og mange andre fagfolk den 22. april 2020.

PROGRAM
08.00 - 09.00: Tjek-in og morgenmad
09.00 - 09.10: Velkomst og dagens program v. ordstyrer Tom Bang, Aller Media
09.10 - 10.15: KeyNote: Henrik Zillmer, Airhelp - online sales in world class ... 
10.15 - 10.45: Pause
Spor 1: Teknik & platforme
10.45 - 11.15: Online Marketing/salgs-platforme: Sådan forøger du effekten af dit budget ved integrering af paid og owned media (Dansk case på vej)
11.15 - 11.45: Case: RTB/automatiseret annoncering; feks. med Google,FaceBook, AdForm, Nexta.io: Intelligent styring af kampagner ... og kobling til salg. Hvad gør de bedste?
Spor 2: Flere salgskanaler
10.45 - 11.15: Cross-channel i verdensklasse; Case: Alka. Alka blev i 2017 købt af Tryg, bla. fordi Alka havde en unik høj del af salget digitalt, til tider var det over 50%. Hør her hvorfor, hvordan og hvad der kan drages af læring? Claus Brinck og Thomas Kragh.
11.15 - 11.45: Morten Viktor, Coop Ecommerce VP - digitalt salg i fremtidens supermarked. Hvordan udvikler man en ny salgs-kanal i et digitalt spor, og bevarer en styrke-position i markedet. Hør fra DKs vel nok største salgs-kanal ...
Spor 3: Abonnements-salg
10.45 - 11.15: Troels Skjelboe, CMO, Visma: Hør hvordan Visma har vendt deres marketingafdeling på hovedet. Se teaser-video her (YouTube)
11.15 - 11.45: Hør om hvilke teknikker der bruges i feks. adfærdsdesign, og hvordan anvender de bedste adfærdsdesign og nudging til at øge salget, herunder feks. abonnement-salg.
11.45 - 12.30: Frokost
Spor 1: Teknik & platforme
12.30 - 12.55: Faktureringsoplevelsen? Det hyppigste kontaktpunkt de fleste virksomheder har med deres kunder. Tomas Lykke, forfatter og partner 
13.00 - 13.25: Data til salget. Per Rasmussen, Ecapacity har hjulpet de største virksomheder i Danmark, USA, England til digitalt salg - og bringer cases med, og et par gode tips til at implementere derhjemme.
13.30 - 14.00: Det moderne salgsflow. Troels Nielsen, Salgsdirektør Jobindex - Hør hvordan Jobindex har digitaliseret underskriften på deres tilbud og kontrakter og gav sælgerne et værktøj, som gjorde deres opfølgningsarbejde datadrevet og på den måde effektiviserede hele salgsstyrken.
Spor 2: Flere salgskanaler
12.30 - 12.55: Rasmus Panduro, Spies/Thomas Cook fortæller om de sidste 22 (!) års udvikling fra katalog til digital markedsføring, i vel en af de brancher der har gennmgået den største digitale transformation
13.00 - 13.25: Heidi Vittrup, Lidl, har formået at skabe en unik case med "Lidl overrasker" som har effekt i flere kanaler.
13.30 - 14.00: Line Sørensen, EasyPark - For få år siden var EasyPark kun at finde i de nordiske lande. Nu kan parkerings-appen bruges i mere end 14 lande i hele Europa og her stopper rejsen ikke.
Spor 3: Abonnements-salg
12.30 - 12.55: Christian Ahle Greve, CCO,  ASE fortæller om hvordan salgskanaler styrker hinanden til et effektivt salg.
13.00 - 13.25: Telebranchen har gennemlevet en af de største transformationer af salget, og ruster sig til en ny verden, hvor online salg er dominerende. Hør hvad det betyder for pris, produkter, processer - og online salg. YouSee, Telia eller CallMe-case (oplægsholder på vej)
13.30 - 14.00: Sarah Chanaa, Danske Spil, fortæller om rejsen Danske Spil har været på med insourcing, digital transformation og udfordringerne man møder undervejs.
14.00 - 14.30: Pause
14.30 - 15.00: Michala Svane, CMO, Tivoli - blev "Årets CMO i 2020" og fortæller her baggrunden herfor. Om Tivoli's rejse udi en omfattende digital transformation, hvor målet bl.a. er at forbedre, forlænge og forstærke gæsteoplevelsen.
15.00-15.30: Danske Bank har i de sidste 3 år startet en omrokering af både ansvar, budgetter og teknologier. Mens det hele foregår med offentlighedens store bevågenhed, og medierne som meget kritiske observatører af den største bank i Danmark. Hør casen fra Danske Bank (oplægsholder på vej).
15.30-16.00: Kåring af "Bedste website 2020" - UserGap kårer den "Bedste hjemmeside til salg til nye kunder". UserGap har testet over 100 hjemmesider på tværs af 15 brancher, i evnen til at modtage nye kunder ... og kårer de bedste i 5 kategorier. Læs mere om testen og kåringen
16.00-18.00: Jazz, vin, snacks og netværk

Note: Programmet er stadig under udarbejdelse. Læs det fulde program her. Husk at medlemmer af Dansk Markedsføring får kr. 500 i rabat ved tilmelding på Dansk Markedsførings site.

SPAR KR. 5.000,- ved samtidig tilmelding af 4 deltagere: Samlet pris kr. 10.980,-

 

Tidspunkt

Onsdag 22. april 2020 (Kl. 08.00-18.00)2020-04-22 08:00:002020-04-22 06:00:00Europe/CopenhagenKonference: Digitalt Salg#DIGITALT SALG 2020Det handler om salg! Digital salg og sammenhængen til de andre salgskanaler. Du hører de bedste cases i Danmark, fra de største virksomheder, nyt fra de bedste teknologier og største digitale platforme ... og du bliver klogere på medieindkøb, markedsføring, branding, kunderejser, kanal-konflikter, marketing automation, multi-kanal strategier, adfærds-design/nudging ..."EARLY BIRD RABAT": SPAR 1000,- KR - TILMELD DIG IDAG! PRIS INDEN 1. MARTS 2020 : 2.995,- KR.Hvad er digitalt salg i 2020? Hvor er effekten? Hvordan optimerer vi salgskanalerne? Hvilke teknologier & medier skal anvendes? Hvordan gør de bedste? Hvordan deles opgaver mellem interne og eksterne ressourcer? Hvad kan vi lære fra internationale cases?De svar får du med fra "Digitalt Salg" - og du møder iSnorresgade 22, 2300 København SDansk Markedsføring & Usergap

Kursuspris

  • Medlempris Kr 2 495,00 (Kr 3 118,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 2 995,00 (Kr 3 743,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Mogens Dahl Koncertsal
    Snorresgade 22, 2300 København S

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Usergap

3 Gode grunde

  1. Du hører de bedste cases i Danmark, fra de største virksomheder, nyt fra de bedste teknologier og største digitale platforme
  2. Du bliver klogere på medieindkøb, markedsføring, branding, kunderejser, kanal-konflikter, marketing automation, multi-kanal strategier, adfærds-design/nudging
  3. Du møder internationale eksperter, digitale beslutningstagere og medarbejdere fra medier, bureauer, e-handel og mange andre fagfolk

Relaterede artikler