Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Ecommerce manageren 2019 (Aarhus)
Body: 
8 TIMER MED TOOLS, TIPS, TRICKS, TRENDS OG TENDENSER
 
Få smurt og fintunet ecommerce-motoren, få skabt sammenhæng mellem punkterne på kunderejsen, opdag hvad kunstig intelligens kan gøre for dig, og vigtigst af alt – få udviklet de digitale kundeoplevelser, som kunderne skal kende og elske dig for.  
Få styr på argumenterne og lad budgettet række længere i indkøbet af teknologi og marketing og bliv skarp på prioriteringen af dine indsatser! Og lær de kreative ehandel-hacks til hurtige og effektive resultater!
 
Ecommerce Manageren 2019 i Aarhus får du tools, tips og tricks til at oversætte de vigtigste ecommerce trends til taktiske og operationelle handlinger. Du får inspiration, viden, ideer og netværk til at blive en tillidsfuld sparringspartner internt i virksomheden og i forhold til virksomhedens kunder og samarbejdspartnere. Oplev alt det der VIRKER og lær HVORFOR.
 
På konferencen møder du en række af Danmarks dygtigste frontløbere og formidlere inden for den digitale økonomi, og et stort netværk af fagfolk, der lige som dig, jagter nyeste viden om:
 
  • Personalisering
  • Conversation Marketing
  • Social Commerce
  • Mobile Experience
  • Email marketing
  • Gamification
  • Lead nurturing
  • Social Ads
  • Abonnemetsmodeller
  • Customer Experience
  • Chatbots
  • Marketingjura fra ehandlere
  • SEO
  • Casestories
 
Konferencen henvender sig til:
Ecommerce sales manager, content marketing manager, sociale media manager, community manager, social media analyst, traffic manager, digital marketing manager, digital marketing technologist, business analyst marketingchef, salgschef, digital projektleder, eller andre med ansvar for at virksomheden onlinesalg og tilstedeværelse.
 
Du møder bl.a.: 
  • Ulrich Aaby, Partner Media Manager, Google - Unskippable Ads – The Future of Effective Ads
  • James Carr, Head of eCommerce – Nordics, Facebook / Instagram: Social Commerce in 2019 – why it matters and how to get started
  • Troels Riisbrich Underlien, stifter og partner, VerticaExperience Driven Commerce: De rigtige oplevelser på de rigtige tidspunkter
  • Mikkel Friis Rossa, advokat og partner, Bech Bruun: Marketingjura for ehandlere – dødssynder, gråzoner og døgnrapporten fra gpdr politiet
  • Kristian Jønsson, Head of Growth, Sleeknote: 5 intelligente on-site triggers: Sådan konverterer du flere af dine besøgende til leads og kunder
  • Søren Borgstrøm, Adjunkt og facebookekspert, Erhvervsakademi Aarhus: Tag dine Facebook ads til det næste niveau: at udfordre den normative annonce
  • Ulf Bach-Vedel, Co-operator BotSupply.Ai: Sådan bruger du chatbots til at styrke salget og løfte kundeoplevelsen
  • Martin Bjørn Madsen, ceo, Lead:Famly og Christoffer Axelsen, cso, Lead:Famly: Kunder på spil! Sådan styrker du din onlineforretning med gamification
  • Andreas Nielsen, CEO Lapprador / Zale: Ecommerce Klinikken – hvorfor vokser min onlineforretning ikke som den skal?
  • Sergio Oliveira, business developer, Khora Virtual Reality: The dawn of Virtual Commerce
  • Claus Rump, ceo, Mindrocket: (søge)Ordet fanger. Få styr på søgeordsanalysen og byg en motorvej til bundlinjen
  • Jonas Juul Jeppesen, ceo, Subscybe: Ehandel på abonnement
  • Pascar Sivam, CEO, Partner, Nordgreen / Blazer Capital: Nordgreen Ure – purpose driven ecommerce
  • Stine Mølgaard Sørensen, COO & Co-Founder Radiobotics, Forfatter til Fuck it, ship it: Fuck it – Ship it! Digitale muligheder du kan bruge i dag og implementere i morgen
  • Vincent F. Hendricks, forfatter, debattør, tv-vært og professor i filosofi, Center for Information og Boblestudier – Københavns Universitet: Whats not to LIKE – vindere og tabere i opmærksomhedsøkonomien

Tidspunkt

Onsdag 15. maj 2019 (Kl. 08.30-17.00)

Kontaktperson

Sted

Partnere

Arrangeret af

  • Erhvervsakademi Aarhus, Mindrocket og Dansk Markedsføring