Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
GDPR - regeluniverset for digital marketing og markedsføringsloven
Body: 

AFHOLDES ONLINE - åbent for alle (gratis for medlemmer af Dansk Markedsføring)

GDPR og markedsføringsloven sætter rammerne for digital marketing, men hvad betyder reglerne egentlig for din virksomhed, fx for behavorial advertising, retargeting og e-mailmarkedsføring?

Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen, f.eks.:

§  Hvad betyder GDPR og de danske særregler for fremtidens digital marketing, datamining og behavioral advertising, f.eks. indsamling og brug af data om søge-, adfærds- og købshistorik, målrettet banner- og e-mailannoncering og brug af webanalytics og data fra tredjeparter?
§ Spamforbuddets rækkevidde?
§ Markedsføringslovens krav til permission marketing?
§ Hvad stiller du op med de juridiske gråzoner inden for digital marketing?
§ What's new?

Lidt om indlægsholderen:

Heidi Lindberg Andersen, advokat hos Kromann Reumert. Heidi rådgiver om alle juridiske aspekter inden for markedsføring og forbrugerrettigheder - alt lige fra markedsføring på sociale medier, brug af influencers og brandambassadører, målrettet digital markedsføring og samspillet mellem markedsførings- og persondatareglerne til kundeklubber og loyalitetskoncepter, konkurrencer, rammerne for sammenlignende reklame og mere klassiske problemstillinger, fx prismarkedsføring og onlinehandel.

 

NB. Mindre ændringer i indholdet kan forekomme løbende

Tidspunkt

Onsdag 22. april 2020 (Kl. 14.00-17.00)2020-04-22 02:00:002020-04-22 05:00:00Europe/CopenhagenGDPR - regeluniverset for digital marketing og markedsføringslovenAFHOLDES ONLINE - åbent for alle (gratis for medlemmer af Dansk Markedsføring)GDPR og markedsføringsloven sætter rammerne for digital marketing, men hvad betyder reglerne egentlig for din virksomhed, fx for behavorial advertising, retargeting og e-mailmarkedsføring?Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen, f.eks.:§  Hvad betyder GDPR og de danske særregler for fremtidens digital marketing, datamining og behavioral advertising, f.eks. indsamling og brug af data om søge-, adfærds- og købshistorik, målrettet banner- og e-mailannoncering og brug af webanalytics og data fra tredjeparter?§ Spamforbuddets rækkevidde?§ Markedsføringslovens krav til permission marketing?§ Hvad stiller du op med de juridiske gråzoner inden for digital marketing?§ What's new?Lidt om indlægNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring & Kromann Reumert

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 495,00 (Kr 618,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Online seminar

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Kromann Reumert

3 Gode grunde

  1. Få styr på den nye markedsføringslov og persondataforordningen
  2. Spamforbuddets rækkevidde
  3. Forstå de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring