Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Google Ads Optimering
Body: 

Dette kursus afholdes også i Aarhus 17. november 2020

På dette heldagskursus lærer du, hvordan du optimerer dine søgeordskampagner, så du får mest muligt ud af dit mediebudget.

Vi kommer bl.a. til at gennemgå:
- Hvordan du laver bid rules, der virker
- Hvordan du opretter målgrupper, der giver mening
- Hvordan du bedst justerer dine bud på både søgeord, enheder, alder og køn
- Hvordan du sørger for ikke at bruge dit budget på irrelevante søgeord
- Hvordan du sikrer, at du betaler mindst muligt for din brand-trafik

Målgruppe:
Kurset er for dig, der allerede navigere hjemmevant i Google Ads, men som gerne vil excellere på et væsentlig højere niveau. Du har altså en god forståelse for platformen, men som mangler nogle værktøjer til få endnu mere ud af deres mediebudget.
Er du mere i opstartsfase, se vores basis-Google Ads kursus

Der er ved dette kursus lagt stor vægt på, at alle deltagere skal gå hjem med praktisk erfaring. Du kommer derfor selv til at arbejde aktivt med ovenstående i løbet af kurset, og når du går hjem, er det implementeret i dine kampagner.

Du skal medbringe din bærbare computer, og det forudsættes, at du inden kurset har installeret Google Ads Editor og downloadet dine kampagner samt har Excel installeret.

Lidt om kursusholderen:
Dan Voight Henriks er CEO i Adismo og en af Danmarks førende inden for Google Ads. Han har arbejdet professionelt med online marketing i mere end et årti, herunder fem år på et af Danmarks største search marketing-bureauer samt som Global Head of Search for momondo, hvor han bl.a. var ansvarlig for SEM-strategi på tværs af +20 markeder og oplæring af momondos Online Marketing Managers fra hele verden.

Tidspunkt

Tirsdag 24. november 2020 (Kl. 08.30-16.00)2020-11-24 08:30:002020-11-24 04:00:00Europe/CopenhagenGoogle Ads OptimeringDette kursus afholdes også i Aarhus 17. november 2020På dette heldagskursus lærer du, hvordan du optimerer dine søgeordskampagner, så du får mest muligt ud af dit mediebudget.Vi kommer bl.a. til at gennemgå:- Hvordan du laver bid rules, der virker- Hvordan du opretter målgrupper, der giver mening- Hvordan du bedst justerer dine bud på både søgeord, enheder, alder og køn- Hvordan du sørger for ikke at bruge dit budget på irrelevante søgeord- Hvordan du sikrer, at du betaler mindst muligt for din brand-trafikMålgruppe:Kurset er for dig, der allerede navigere hjemmeNordre Fasanvej 113, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Optimer dine søgeordskampagner
  2. Få mest muligt ud af dit mediebudget
  3. Bevæg dig fra øvet til expert

Relaterede artikler