Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Analytical & Datadriven Marketing 2020 (invitation-only)
Body: 

Vejen til succesfuld positionering for marketing handler om viden og indsigt gennem effektiv indsamling, fortolkning og udnyttelse af din virksomheds data.

Dette er en eksklusiv invitation-only konference henvendt til beslutningstagere indenfor marketing, IT, BA, forretningsudvikling og information management fra Danmarks største virksomheder. 

Deltag på Analytical & Datadriven Marketing og få værdifuld inspiration og konkrete værktøjer til at omsætte data til god forretning. Få samtidigt udbytte af unikt peer-to-peer netværkssparring og indgå forretningsudviklende dialoger med udvalgte eksperter og løsningsudbydere på området. Konferencen er arrangeret af Dansk Markedsføring.

Årets hovedtemaer:

  • ”Den data-informative organisation”: Hvordan skabes en digital-forankret kultur på tværs af organisationen? Og hvad er marketingchefens rolle i samspil med CIO/CFO/CEO?
  • Demokratisering af data: Sammenkoblede Data Management Platforme og økosystemer.
  • Marketing Automation, AI & Machine Learning: Optimering af salg og øget kundeloyalitet.
  • ”Contextual Marketing”: Kommunikér korrekt og relevant og skab unikke og personlige kundeoplevelser.
  • ”Beyond PII”: Hvordan arbejder vi etisk og troværdigt med data fremadrettet?

Talere:

  • Thomas Ritter (moderator), Professor of Market Strategy and Business Development, CBS
  • Alex Whittaker, Thought Leader, Associate Partner, Digital Transformation, Prophet: “Mind the Gap - The State of Digital Marketing in Europe"
  • Jerrik Bagger Sørensen, CIO, SVP, COWI: ”Set fra en CIO: En digitalt forankret virksomhedskultur og gennemsigtighed omkring prioritering af initiativer”
  • Dorthe Bjerregaard-Knudsen, EVP, COO, JP/Politikens Hus: ”Hvordan ser fremtidens "Data Driven marketing" ud i en verden uden 3. parts cookies? Og hvad kan den åbne digitale reklameplatform, Publicistplatformen, gøre ved cookie-udfordringerne?”
  • Ambition (kundecase): TBA
  • One Marketing & DR Koncerthuset (kundecase): Hvordan binder man AI+ML, UX og Marketing Automation sammen, for at skabe hyper-personaliserede interaktioner i alle kanaler – fuldautomatisk?
  •  Novicell & Danske Spil (kundecase): "Et dybere og mere positivt engagement med kunderne er fremtidens kundeapproach. Det lykkes Danske Spil med ved hjælp af en Customer Data Platform"
  • Nørgaard Mikkelsen & Automester (kundecase): "Død over cookien - dine egne data er alligevel meget mere værd". Den indsigt kan landets største værkstedskæde, Automester, med over 400 værksteder bekræfte”                    
  • Responsive & Matas: (kundecase): ”Club Matas som drivkraft I Et Fornyet Matas. Dybe indsigter, godt købmandsskab og cutting-edge teknologi skaber omnichannel vækst”
  • CMO keynote: TBA

Sponsorer: Ambition, Novicell, Nørgaard Mikkelsen, One Marketing og Responsive.

Tilmelding:

Er du beslutningstager indenfor analytisk -og datadrevet marketing i en dansk top500 virksomhed? Og ser du værdi i peer-to-peer networking og sparring med eksperter på området? Så er dette eksklusive invitation-only arrangement skræddersyet til dig! 

Det er gratis at tilmelde sig, men vi forbeholder os retten til at afvise deltagere uden for målgruppen. Bemærk, der er begrænsede antal pladser. Vi glæder os til at se dig!

Program og tilmelding: www.analyticalmarketer.dk/

 

Tidspunkt

Onsdag 13. maj 2020 (Kl. 08.00-17.00)2020-05-13 08:00:002020-05-13 05:00:00Europe/CopenhagenAnalytical & Datadriven Marketing 2020 (invitation-only)Vejen til succesfuld positionering for marketing handler om viden og indsigt gennem effektiv indsamling, fortolkning og udnyttelse af din virksomheds data.Dette er en eksklusiv invitation-only konference henvendt til beslutningstagere indenfor marketing, IT, BA, forretningsudvikling og information management fra Danmarks største virksomheder. Deltag på Analytical & Datadriven Marketing og få værdifuld inspiration og konkrete værktøjer til at omsætte data til god forretning. Få samtidigt udbytte af unikt peer-to-peer netværkssparring og indgå forretnLangelinie 10, København øDansk Markedsføring

Kursuspris

Kontaktperson

Sted

  • Langelinie Pavillonen
    Langelinie 10, København ø

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler