VIGTIGT! For yderligere oplysninger om program, deltagelse og praktik, følg venligst “læs mere”-linket nedenfor. Den grønne tilmeldingsknap kan ikke benyttes!

CMO Challenges er en kombination af skarpe og relevante talere, engagerede deltagere og professionelle løsningsudbydere, som alle mødes og drøfter løsninger og muligheder på de mange udfordringer som CMO’en står over for. Der er tale om en eksklusiv invitation-only netværkskonference henvendt til CMO’er eller andre med det øverste marketingansvar fra Danmarks største virksomheder.

Årets hovedtemaer:

  • Marketings rolle i nedgangstider: Fokus på kreativitet og kommunikation
  • Succesfuld digital transformation: CMO’en i samspil med CFO/CIO/CEO
  • Bæredygtighed og purpose: Marketings rolle og ansvar for FN’s verdensmål og bæredygtig udvikling
  • Ansvar og vækst, salg og kunderejse: Krav om skarpe stakeholder management evner for CMO’en
  • Data-udnyttelse: Gennem digitale teknologier og MarTech
  • Troværdighed og transparens: Etisk dataudnyttelse og en rullende insourcing-bølge

Sidder du med det øverste kommercielle ansvar som CMO, kommunikationsdirektør eller lignende i en stor dansk virksomhed? Og ser du værdi i peer-to-peer networking og sparring med eksperter på området? Så er dette eksklusive invitation-only arrangement skræddersyet til dig!

Corona-update: Derfor kan du trygt og sikkert deltage:
Vi har fået godkendt fra både myndighederne og fra konferencestedet, at konferencen kan afholdes som planlagt, ud fra de gældende arealkrav og anvisninger. Vi vil naturligvis have ekstra fokus på afstandskrav og hygiejne og vi har engangshandsker og certificerede mundbind til alle, der måtte ønske det. Og du kan altid finde håndsprit inden for få meters afstand.

Det er gratis at tilmelde sig, men vi forbeholder os retten til at afvise deltagere uden for målgruppen. Bemærk, der er begrænsede antal pladser.

Tilmelding foregår på www.cmochallenges.dk

Vi glæder os til at se dig!