Det handler om salg!
Og om lidt skal vi igen netværke og lære fra hinanden igen…

Det gør vi over en række netværksmiddage på Tivoli hotel, krydret med oplæg fra nogle af branchens bedste profiler.

Torsdag d. 22. april 2020 handler det om Digitalt Salg – fokus på kundedialogen, og de projekter der skal forbedre det. Aftenen vil have fokus på de centrale indsatsområder der skaber bedre kundeoplevelser. Det bliver en lærerig og spændende aften, med god mad og drikke og oplæg fra 4 større danske virksomheder. Kort fortalt, er det en unik mulighed for at netværke og blive klogere samtidig.

Hvad får du med hjem:

  • Konkrete redskaber der hjælper med at bygge en fælles reference for forandringsrejsen og styrke koordinering og samarbejdet om jeres aktuelle initiativer i dit team, afdeling eller på tværs af organisationen.
  • Inspiration og erfaringer fra cases i top20 virksomheder, både som referencer i løbet af aftenen og 4 oplæg fra virksomheder.
  • Værdifuld viden og indsigt i forandringsprocessen og de centrale indsatsområder der skabe et fælles mindset og kundeansvar til at sikre bedre kundeoplevelser.
  • Du får den højaktuelle bog: “Its our customer” af Britt Damkjær. En guide til at mestre og drive kundeorienterede forandringsprogrammer, og lykkes med at styrke det fælles mindset, der skaber bedre kundeoplevelser.
  • Når du ankommer, er der drinks på toppen af Tivoli Hotel, og bagefter serveres der bobler og en 3-retters vin-menu, og afsluttende med kaffe m. tilbehør. Samtidig bliver du klogere og inspireret af de bedste indenfor kundedialog.

Forårets program

  • 22. april: Digitalt Salg & CRM
  • 12. maj: Digitalt Salg & eCommerce
  • 10. juni: Digitalt Salg & Finans og Innovation
  • 1. juli: Digitalt Salg & Marketing

Det er naturligvis muligt at tilmelde sig enten et eller flere arrangementer.

Arrangementerne udbydes af Digital Strategi & Innovation ved Thomas Kragh – i samarbejde med Dansk Markedsføring.