Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Få styr på dit brand's tilstedeværelse på Instagram - del 1
Body: 
Og få afklaret, hvad der skal til for at opnå en succesfuld tilstedeværelse på Instagram. I takt med Instagram's udbredelse er rigtig mange virksomheder også hoppet med på Instagram-bølgen. 
 
Er din virksomhed allerede hoppet på Instagram-bølgen, eller overvejer I hoppe med på bølgen? Så er det her det perfekte kick-start 1/2dags kursus til dig, der til daglig sidder og arbejder med social medier enten i en marketing-, salg eller en kommunikationsafdeling. 
 
Formålet med kurset er, at vi går i dybden med brugen brugen af Instagram ud fra et virksomhedsperspektiv, så du, som deltager får et indgående kendskab til mediets muligheder og begrænsning. Du får konkret inspiration til, hvordan du kan gå hjem og arbejde strategisk med Instagram og begynde at skabe engagerende og levende virksomhedshistorier med en høj billedkvalitet, der aktivt engagere slutbrugerne uagtet om du en organisation eller en virksomhed. 
 
Bemærk: Du kan vælge at deltage i både denne første del af kurset (dette kursus: Få styr på din forretnings tilstedeværelse på instagram) såvel som supplere med den anden del Tag unikke billeder til Instagram (afholdes i forlængelse af hinanden - men kræver en seperat tilmelding her: Både 1 og 2). Første del af undervisningen har fokus på at klæde dig på, så du får styr på jeres strategi. Kurset tager udgangspunkt i 2 af de virksomheder, der deltager på dagens kursus. Anden del af kurset har fokus på en mere praktisk tilgang, hvor du får konkrete tips til, hvordan du kan få løftet dine færdigheder indenfor fotografi, så du selv kan deler billeder, der er iøjnefaldende i mængden af billeder, der hvert sekund bliver delt på Instagram. Kurset giver dig både den strategiske viden, samtidig med at give dig værktøjerne til at begynde at bruge Instagram personligt, i din virksomhed eller organisation efterfølgende.
 
Indhold - på dette kursus gennemgår vi:
  • Instagram: Introduktion med gennemgang af vigtige funktioner (bio-profil,  hashtags, og performance m.fl)
  • Strategiske overvejelser i forhold til din brand’s tilstedeværelse på Instagram 
  • Målgruppeovervejelse 
  • Brugernes adfærd på Instagram 
  • Case eksemplar med afsæt i 2 konkrete virksomheder
  • Contentstrategi 
  • Konkrete tips til at arbejde strategisk med Instagram
 
Målgruppe:
Forløbet er skræddersyet til dig der sidder med det daglige ansvar for virksomhedens kommunikation og marketing og service på jeres digitale kanaler. Dit erfaringsniveau er ikke afgørende, men du skal være drevet af ønsket om, at fortælle virksomhedens historie gennem brugen af billeder. 
 
Om underviseren:
Mette Willert er kreativ content producer og visuel storyteller. Hun har +fem års erfaring i at arbejde med content, communities og som Facebook-redaktør - både på praktisk og strategisk niveau. Mette var med til at starte DSB’s Instagramkonto, og har arbejdet i DSBs social media team indtil januar 2018. Udover DSB har Mette etableret en stærk instagramprofil kendt som @Littlemycph med en fanbase på mere end 42K followers og med fokus på mennesker og byrum.  
 
 

Tidspunkt

Onsdag 28. november 2018 (Kl. 08.30-12.00)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre fasanvej 113-115, 1. sal

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring